عصر بازار

معاون اقتصادی بانک مرکزی:

نظام بانکی نیازمند نقدی سازنده است

عصر اعتبار- قربانی گفت: نظام مالی ما تحولات زیادی را از دهه هشتاد تا کنون تجربه کرده است که نه تنها در نظام بانکداری داخلی بلکه در حوزه بین‌الملل نیزاین تحولات زیاد بوده است.

نظام بانکی نیازمند نقدی سازنده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، پیمان قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی و عضو شورای سیاستگذاری ایبنا در مراسم رونمایی شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران با بیان اینکه بخش مالی اقتصاد یکی از بخش‌های بسیار مهم در کشور است گفت: بدون بخش مالی نمی‌توان بخش واقعی گویا و بالنده داشت.

    وی افزود: نظام مالی ما تحولات زیادی را از دهه هشتاد تا کنون تجربه کرده است که نه تنها در نظام بانکداری داخلی بلکه در حوزه بین‌الملل نیزاین تحولات زیاد بوده است.

    قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به 21هزار و 300 شعبه بانکی در کشور و 220هزار نفر کارمند در نظام بانکی می‌طلبد تا در راستای شان و جایگاه نظام بانکی در اقتصاد شبکه خبری با این مضمون راه‌اندازی می‌شد.

    وی گفت: ما البته معتقدیم شبکه‌ای ایبنا نمی‌خواهد تا جایگزین خبرگزاری‌های دیگر شود اما هم‌اینک بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقدی سازنده درنظام بانکی هستیم و نیز باید اخبار دقیق و منسجم و به موقع دراین خصوص منتشر شود.

    وی در خاتمه گفت: نظام بانکی نیازمند اصلاح و تجدید ساختار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی