عصر بازار

دستور مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، به مناسبت و میمنت روز خبرنگار به مدیریت های این بانک در سطح کشور دستور داد چنانچه در سنوات اخیر شکایتی از طرف بانک کشاورزی علیه اصحاب رسانه طرح شده است نسبت به بازپس گیری آن اقدام کنند.

دستور مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهیدزاده همچنین با انتشار پیامی این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و از زحمات آن ها در راه آبادانی کشور قدردانی کرد.

    در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ...»

    خبرنگاران معزز و اصحاب گرامی رسانه

    درود

    ازدیرباز نوشتن یکی از مهمترین و اثرگذارترین ابزار انتقال اندیشه بشر بوده است و نویسندگان به مثابه خبرگان این فن با احترام و تحسین جوامع بشری مواجه بوده اند ؛ اما آنجا که قلم در دست انسان های مسئول با هدف تعالی و اگاهی قرار می گیرد ، تقدسی دوچندان و البته حساسیتی بسیار می یابد.

    خبرنگار ، انسان فرهیخته و قاعده مندی است که هنر نگارش را با نیات خیرخواهانه و به منظور روشنگری و رونق شکوفایی ملت ها به کار می گیرد و از این رو مسئولیتی خطیر و قابل احترام دارد.

    بی شک روند توسعه و پیشرفت ملت ها تداوم خود را مدیون خبرنگاران فهیم ، مجرب و باوجدانی می داند که حرفه ی دشوار خبررسانی را با عشق و ایمان به انجام می رسانند و البته در شرایط کنونی کشور، خبرنگاران با همراهی و هوشمندی خود ، نقش به سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید داشته و از این رو همواره درپیشگاه ملت ، سربلند و پرافتخار هستند.

    به نوبه خود روز خبرنگار، گرامیداشت شهید والامقام «محمود صارمی» و تقارن آن با دهه کرامت را به شما اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی و اثرگذاری توام با کرامت انسانی را برای تک تک اهالی رسانه خواستارم.

    در پایان، از زحمات شما بزرگواران عرصه خبر که دوشادوش خانواده بانک کشاورزی با پوشش اخبار تلاش ها و موفقیت های اقتصادی و مالی این بانک ، برای ابادانی و سرافرازی این مرزو بوم تلاش کرده اید قدردانی می کنم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو