عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ایران زمین در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در پیام عبدالمجید پورسعید آمده است: بی شک خبرنگاران به عنوان صاحبان عرصه‌ی اندیشه و قلم، انسانهایی وارسته‌اند که با روحی بزرگ و قلمی امین در راه خدمت به جامعه قدم نهاده‌اند. 
    در این روز که به نام شهید محمود صارمی یکی از خبرنگاران متعهد و با اخلاق مزین شده است، جا دارد از رشادت‌ها و مشقاتی که همرزمان این شهید بزرگوار در حفظ و صیانت از مرزهای اخلاقی و آگاهی جامعه برداشته اند، قدردانی شود.
    عبدالمجید پورسعید با اشاره به اهمیت رشد آگاهی مخاطبین اظهار داشت: با نگاهی به تلاشهای صورت گرفته فعالین این عرصه در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و تسریع روند رشد آن می‌توان گفت خبرنگاران با درک صحیح موقعیت‌ها، نقش بسیار موثری در افزایش سطح آگاهی و صیانت از حقوق مخاطبین و انتقال خواسته‌های آنها به مجموعه‌های مختلف دارند.
    ما دست فعالین این عرصه را که همیشه و در همه حال، با صداقت و تلاش مثال زدنی همراه و همدل مجموعه بانک ایران زمین هستند، را می فشاریم و امیدواریم همواره در پناه الطاف الهی پیروز سر بلند باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی