عصر بازار

معاون اول رییس جمهور ابلاغ کرد:

اختصاص چهار هزار میلیارد ریال برای احداث زیرساخت های آب و برق مسکن مهر

عصر اعتبار- معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات دولت درباره اختصاص چهار هزار میلیارد ریال به وزارت نیرو برای احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر را به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

اختصاص چهار هزار میلیارد ریال برای احداث زیرساخت های آب و برق مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری این مصوبه را 16 مرداد امسال برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

    **متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
    1- مبلغ چهار هزار میلیارد (000ر000ر000ر000ر4) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393 – به منظور احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر در اختیار وزارت نیرو قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
    2- از مبلغ مذکور، مبلغ یک هزار و دویست میلیارد (000ر000ر000ر200ر1) ریال سهم بخش برق و دو هزار و هشتصد میلیارد (000ر000ر000ر800ر2) ریال سهم بخش آب و فاضلاب پروژه های مسکن مهر، با اولویت تکمیل شبکه تصفیه خانه و تأسیسات فاضلاب شهرهای جدید پردیس، گلبهار، هشتگرد، صدرا، پرند و سهند و پروژه های مسکن مهر شهرهای جیرفت، پیامبر اعظم بندرعباس، لپویی، ولیعصر خوی، گلمان ارومیه، صفادشت، مهرآباد رودهن و مهرگان در اختیار وزارت نیرو قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات هزینه شود.
    3- وزارت نیرو به نمایندگی از دستگاه های تابعه موظف به مبادله موافقتنامه توزیع اعتبار به دستگاه های ذی ربط و اعلام گزارش پیشرفت اجرای پروژه ها در مقاطع زمانی سه ماهه به وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی