عصر بازار

استخدام بیش از ٥هزار نفر طی دو سال اخیر در تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل امور اداری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از ٥هزار نفر طی دو سال اخیر از طریق آزمون های این سازمان استخدام شده اند.

استخدام بیش از ٥هزار نفر طی دو سال اخیر در تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سیدحسین حسینی آذرنوشان در جلسه آموزشی روسا و کارکنان امور اداری استان تهران بر اهمیت جایگاه منابع انسانی در رشد و تعالی مجموعه ها تاکید کرد.

    وی اظهار داشت: زمانی که منابع انسانی یک سازمان یا مجموعه ای ضعیف باشد بدون شک این ضعف ها و کاستی ها به سایر بخش های مجموعه ها کشیده می شود.

    مدیرکل اموراداری سازمان تأمین‌اجتماعی با تاکید بر اینکه هیچ سازمانی نمی تواند به اهداف خود برسد جز اینکه منابع انسانی قوی و غنی داشته باشد، ادامه داد: در سازمان و مجموعه ای که به واسطه نیروی انسانی قوی تولید فکر شود، بهره وری حاصل می شود که البته در این زمینه مسئولیت امور اداری بسیار حائز اهمیت است.

    حسینی آذرنوشان همچنین با اشاره به اهمیت دقت عمل بالا و قوی درخصوص جذب نیروی انسانی توسط امور اداری هر مجموعه ای، یادآور شد: چنانچه جذب و آموزش منابع انسانی ضعیف باشد نمی توان  از آن برای تعالی سازمان توقع داشت.

    وی با تاکید بر ضرورت ایجاد نگرشی نو در این زمینه، ادامه داد: باید از نگرش های سنتی خارج شویم و آموزش را زیربنای تمامی فعالیت های خود قرار دهیم.

    مدیرکل امور اداری سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه به ارتقای سطح رضایتمندی در حوزه اداری سازمان اشاره کرد و بیان داشت: در پی اقدامات به وجود آمده این رضایتمندی حاصل شده است و اولین اقدام در این زمینه بحث ساماندهی استخدام در سازمان تامین اجتماعی بوده است.

    وی با بیان اینکه هم اکنون در سازمان تامین اجتماعی عدالت استخدامی به وجود آمده است، افزود: در حال حاضر آزمون های استخدامی از طریق سازمان سنجش انجام می شود و در این صورت عدالت استخدامی برای تمامی آحاد جامعه فراهم شده است بطوریکه افرادی جذب این مجموعه می شوند که از بارعلمی قوی تری برخوردار هستند.

    حسینی آذرنوشان اضافه کرد: با وجود برقراری عدالت استخدامی حتی یک مورد شکایت در این زمینه از سوی شرکت کنندگان مطرح نشده است.

    وی درباره فراگیر شدن سیستم اتوماسیون اداری در تمامی مدیریت های درمانی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور نیز بیان داشت: در بهمن ماه سال گذشته ٢٥ مدیریت درمان دارای سیستم اتوماسیون اداری شدند و پیگیر هستیم این امر به کل کشور تعمیم یابد که البته این مسئله مستلزم فراهم سازی زیرساخت های لازم است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو