عصر بازار

بانک اقتصادنوین حامی دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی

عصر اعتبار- با حمایت بانک اقتصادنوین دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

بانک اقتصادنوین حامی دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با توجه به اینکه این بانک به عنوان تنها نماینده سازمان CYFI هماهنگ کننده برنامه هفته جهانی پول (Global money week) وظیفه ترویج فرهنگ پس انداز و آموزش بانکداری برای کودکان و نوجوانان را در جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته است محصولات و خدمات مرتبط با گروه سنی کودک و نوجوان را در این نمایشگاه ارایه و معرفی خواهد نمود.
    در این راستا بانک اقتصادنوین چندی پیش "کارت نوجوان" را معرفی نمود که این خدمت مختص گروه سنی 12 تا 18 سال می باشد و در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی از طریق غرفه این بانک در نمایشگاه مذکور ارایه خواهد شد.
    به منظور ایجاد انگیزه در نوجوانان برای بهره گیری از خدمات بانکی علاوه بر طراحی بازی‌های مرتبط بازار پول، در هر روز نمایشگاه جوایزی ارزشمندی به قید قرعه تقدیم نوجوانان عزیز خواهد شد.
    با بهره مندی از این خدمت نوجوانان این گروه سنی می‌توانند با افتتاح حساب در یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور ضمن آشنایی عملی به مفاهیم پولی و بانکی از سود کوتاه مدت روزشمار بهره مند شوند، ضمن اینکه کارت بانکی نیز به نام ا یشان صادر خواهد شد.
    برای دریافت این خدمت لازم است نوجوان برای نخستین بار با در داست داشتن شناسنامه و کارت ملی به همراه ولی خود به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کند. علاقه مندان دریافت این خدمت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 48031000-021 مرکز سلام مهر تماس حاصل نمایند.
    لازم به ذکر است دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی در هشت بخش اصلی شامل برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان، اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی، معرفی برترین‌ها و ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال 1394 و معرفی برترین‌ها و ارزیابی اسباب‌بازی‌های دارای مجوز تولیدی در سال 1394 و معرفی برترین‌ها برگزار خواهد شد.
    برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها ویژه تولید کنندگان و وارد کنندگان و طراحان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان و برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی از دیگر بخش‌های دومین جشنواره اسباب‌بازی کانون به شمار می‌رود.
    بر اساس این گزارش هدف از برپایی این رویداد فرهنگی، رشد آگاهی عمومی جامعه و والدین از نیازهای فرزندان خود در حوزه‌های اسباب‌بازی و سرگرمی، شناسایی و تقدیر از صاحبان اندیشه و تلاش‌گران در زمینه‌های طراحی، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومی در این حوزه، شناسایی و تقدیر از تولیدکنندگان و معرفی تولیدات آن‌ها به خانواده‌ها و اطلاع‌رسانی از وضعیت کل توانایی و ظرفیت موجود در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی است.
    این جشنواره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع درخیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو