عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک ملت با فعالان بخش خبر روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با کارشناسان واحد کارشناسی خبر اداره کل روابط عمومی، دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با فعالان بخش خبر روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در جامعه  امروزی، خبرنگاری را شغلی سخت و دشوار خواند و افزود: اقناع افکار عمومی با انتشار اخباری به موقع، صحیح، ساده و منطبق با واقعیت، مسوولیت سنگینی است که بر دوش این قشر زحمتکش قرار گرفته است.

    وی با قدردانی از فعالان بخش خبر اداره کل روابط عمومی،  اظهار داشت: 17 مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسوولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی است.

    مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد: بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی"را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

    وی از کارشناسان بخش خبر روابط عمومی درخواست کرد که در شرایط حساس کنونی، با اشراف به موضوعات اقتصادی و بانکی، نسبت به برقراری تعامل مثبت با رسانه ها اقدام و تصویری واقع بینانه از عملکرد ارزشمند کارکنان بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین و خوشنام ترین بانک های کشور، در افکار عمومی، ترسیم کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی