عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد:

ارائه خدماتی آسان و ارزان در بستری مدرن

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: ارائه خدماتی آسان و ارزان در بستری مدرن از جمله برنامه ها واهداف این بانک است.

ارائه خدماتی آسان و ارزان در بستری مدرن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدحسین حسین زاده در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان این مطالب گفت: ما بانکی قرض الحسنه، خرد و اجتماعی هستیم و سعی در ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان داریم.
    وی افزود: قرض الحسنه بودن را باید در دو بُعد حرفه ای و کیفی بودن آن سنجید. حرفه ای یعنی سپرده و تسهیلات بانک، فقط قرض الحسنه است و از بُعد کیفی باید به مسائل شرعی آن اشاره کرد.
    حسین زاده همچنین با اشاره به خرد بودن بانک اظهار داشت : سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت در سراسر کشور 30میلیون تومان است و این خود گویای فعالیت بانک در ابعاد خرد است.
    وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت بانکی اجتماعی است، اضافه کرد: اجتماعی بودن به معنا ی سودمحور نبودن بانک است و تفکر ما برای افزایش سود سهامدار نیست.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: از سال گذشته تاکنون در این بانک ابزار جدیدی به نام بانکداری اجتماعی با هدف ارائه تسهیلات آسان و ارزان تعریف شده است.
    وی با بیان اینکه بانکداری اجتماعی ارائه خدمات به گروه یا جمع مشتریان در بستر بانکداری مدرن است، گفت : بانکداری اجتماعی همانند یک سکه دو روست که یک طرف جمع مشتریان و روی دیگر آن بانکداری مدرن است.
    حسین زاده در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر افزایش تعداد شعب اضافه کرد: ایده آل این بانک، ارائه خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد است و برنامه ای برای افزایش شعب در سطح کشور ندارند.
    وی بانکداری قرض الحسنه، خرد و اجنماعی و ارائه خدمات شرعی، ارزان و آسان را ابعاد هویتی این بانک بیان کرد و گفت:این ابعاد هویتی خواسته مردم از بانک قرض الحسنه رسالت است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در ادامه با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی در این بانک افزود : از سال 92 تا امروز حدود 1.5 میلیون فقره تسهیلات با میانگین 8 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت شده است.
    به گفته وی، 95درصد سپرده های بانک زیر 10 میلیون، 4 درصد زیر 50 میلیون و یک درصد بالای 50 میلیون تومان است که این خود گویای خرد بودن بانک قرض الحسنه رسالت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی