عصر بازار

حضور فعالان اقتصادی ۷کشور در نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران گفت: فعالان اقتصادی هفت کشور اروپایی و آسیایی در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که شهریورماه در محلات برگزار می شود، حضور می یابند.

حضور فعالان اقتصادی ۷کشور در نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات از 24تا 27شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی سنگ محلات برگزار می شود.

    وی افزود: این نمایشگاه بین المللی در فضایی به وسعت 55هزار متر مربع در قالب هشت سالن نمایشگاهی برگزار می شود و مکان برگزاری آن در کیلومتر 10 محور محلات به سمت نیم ور، بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی است.

    پورحسنی ادامه داد: تاکنون فعالان اقتصادی و تجاری هفت کشور شامل ترکیه، پرتقال، چین، هند، افغانستان، ایتالیا و یونان برای حضور در این نمایشگاه اظهار تمایل کرده اند و پیش بینی می شود که بیش از 400 رایزن اقتصادی بین المللی به این نمایشگاه بیایند.

    رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران بیان داشت: تلاش داریم حضور فعالان اقتصادی خارجی و بین المللی در نمایشگاه بیشتر شده تا از این طریق زمینه مناسب تری برای صادرات سنگ محلات و ارزآوری برای کشور فراهم شود.

    پورحسنی گفت: در ارتباط با حضور فعالان صنعتی داخلی نیز از 25هزار پیمانکار ساختمانی و شهرداری ها از سراسر کشور برای حضور ر این نمایشگاه دعوت شده که پیش بینی می شود با توجه به تخفیفات ارائه شده در قیمت سنگ، استقبال گسترده ای برای حضور در این نمایشگاه از جانب آنان صورت پذیرد.

    وی خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه سالن عرضه سنگ خام نیز در نظر گرفته شده که در این رابطه 9هزار تن انواع سنگ خام معادن کشور به منظور معرفی ظرفیت معدنی ایران در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

    رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران اظهار داشت: در حال پیگیری و رایزنی هستیم تا برای اولین بار نمایشگاه بین المللی سنگ محلات میزبان برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی با حضور هشت مجسمه ساز داخلی و خارجی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو