عصر بازار

مدیرامور اعتباری:

تعداد تسهیلات پست‌بانک‌ایران در سه‌ماهه اول سال ۴۳ درصد رشد داشته است

عصر اعتبار: تعداد تسهیلات پرداخت شده توسط پست‌بانک‌ایران در راستای کمک به تولید، اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی کشور طی چهارماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۳درصد رشد داشته است.

تعداد تسهیلات پست‌بانک‌ایران در سه‌ماهه اول سال ۴۳ درصد رشد داشته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰
  • تعداد تسهیلات پست‌بانک‌ایران در سه‌ماهه اول سال 43 درصد رشد داشته است
  • تعداد تسهیلات پست‌بانک‌ایران در سه‌ماهه اول سال 43 درصد رشد داشته است
  • تعداد تسهیلات پست‌بانک‌ایران در سه‌ماهه اول سال 43 درصد رشد داشته است

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه‌گذاری این بانک در جلسه معارفه سرپرست معاونت نظارت بر طرح‌ها اداره‌کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات ضمن اعلام خبر فوق گفت: طی‌ این مدت میزان تسهیلات پرداختی نیز حدود 169درصد رشد داشته‌ است که نشان از عملکرد فعالیت‌های اعتباری پست‌بانک‌ایران در این راستا می‌باشد.
قزلباش تصریح کرد: با توجه به عاملیت بانکی حوزه‌های IT و ICT کشور و پرداخت تسهیلات به فعالان این حوزه و ایفای تعهدات آنان جهت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها ملی، منطقه‌ای و استانی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها برای آنها طی چهارماه اول سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 363 درصد رشد داشته که بیانگر توجه پست‌بانک‌ایران به توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و فعالیت‌های دانش‌بنیان است.
مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری در ادامه با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت و سیاست‌های بانک مرکزی با هدف کمک به تولید و رونق اقتصادی کشور اظهارداشت: اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی حوزه‌های IT و ICT کشور و همچنین اعطای تسهیلات در قالب طرح‌های ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی در سه‌ماهه اول سال‌جاری با رشد چشمگیری مواجه بوده است.
وی تصریح کرد: اساس فعالیت‌های حوزه اعتباری و سرمایه‌گذاری، برنامه‌محور بودن است و این حوزه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌؛ کاهش مطالبات، مشارکت در طرح‌های کوچک و متوسط و جذب شرکت‌های فعال در حوزه IT و ICT را مدنظر قرار دارد.
قزلباش افزود: ماهیت کار در بخش وصول مطالبات بسیار پیچیده است از اینرو بایستی بسیار حرفه‌ای رفتار کنیم تا بتوانیم به هدف تعیین شده یعنی کاهش مطالبات به کمتر از 7 درصد برسیم. البته در سه‌ماهه اول سال جاری با پیگیر‌ی‌های مناسب توانستیم 3 درصد از میزان مطالبات بانک را کاهش دهیم.
وی درپایان ضمن تأکید بر پیگیری و بررسی پرونده‌های معوق سنوات گذشته و کنترل شاخص مطالبات به تسهیلات اظهارداشت: پیگیری جدی پرونده‌های معوق و توانمندسازی کارشناسان اعتباری از چالش‌هائی است که باید فرهنگ‌سازی مناسب در این خصوص انجام داده تا بتوانیم میزان معوقات را به حداقل ممکن برسانیم.
همچنین در پایان این نشست ابلاغ انتصاب شهنام زندیه به‌ سمت سرپرست معاونت نظارت بر طرح‌ها اداره کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات به وی اعطاء شد.
گفتنی است: طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای از سوی دکتر فرحی مدیرعامل این بانک؛ سیدرمضان جعفری به سمت سرپرست مدیریت شعب استان گلستان، سالار شاهدی‌زاده به سمت سرپرست مدیریت شعب استان هرمزگان، محمود کریم‌پور به سمت سرپرست مدیریت شعب استان خراسان شمالی، حمیدرضا احمدپورشهری به سمت سرپرست مدیریت شعب استان خراسان جنوبی، حمید محمدی‌مقدم نیز به سمت معاون مدیریت شعب استان گلستان و محسن قلی‌پور به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مبارزه با پولشوئی منصوب شدند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو