عصر بازار

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر در راستای مشارکت، همفکری و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های شبکه فروش برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ مدیرعامل شرکت در این جلسه بیان‌کرد: شبکه فروش ارزشمندترین و رفیع‌ترین جایگاه را در معرفی و ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه دارد.

    مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید براین امر که نمایندگان در رشد و شکوفایی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی بیمه در میان اقشار مختلف جامعه نقش مؤثری دارند، افزود: شبکه فروش با نیازسنجی بازار و شناسایی بازارهای جدید در مناطق جغرافیایی محل خدمت خویش، ارائه بسته‌های بیمه‌ای براساس نیاز بازار و بیان طرح‌ها و راهکارهای نوین می‌توانند در جهت افزایش پرتفوی شرکت و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه گام بردارند. 

    وی نمایندگان را پل ارتباطی شرکت با آحاد جامعه دانست و گفت: نمایندگان با آگاهی‌بخشی به عموم هموطنان و بیان مزایای بهره‌مندی از انواع بیمه‌ها، موجبات آرامش و امنیت خاطر آن‌ها را در رویارویی با آسیب‌های مادی و معنوی احتمالی در عرصه‌های مختلف زندگی اعم از سرمایه‌گذاری، تولیدی، صنعتی و غیره فراهم خواهند آورد.

    مدیرعامل شرکت برنامه‌ریزی هدفمند در راستای توسعه مناسب شبکه فروش، هدایت و نظارت تخصصی بر عملیات اجرایی نمایندگان و پشتیبانی از آن‌ها را از وظایف مدیران ستاد و شعب شرکت در سراسر کشور برشمرد و خاطرنشان‌کرد: نمایندگان با افزایش هماهنگی با شعب و اجرای برنامه‌ها براساس طرح‌های توسعه‌ای شرکت می‌توانند مدیران ستادی و شعب را در جهت دستیابی به اهداف شرکت همراهی کنند.

    مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش را درپی خواهد داشت، خاطرنشان‌کرد: افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و ارتقای سطح دانش فنی آن‌ها بسترهای افزایش رضایت‌مندی مشتریان را فراهم می‌سازد.

    وی اظهارکرد: دریافت نظرها و پیشنهادهای نمایندگان، برنامه‌ریزی برای بررسی مستمر مشکلات و برطرف‌کردن آن‌ها، ایجاد هماهنگی و افزایش تعامل میان ستاد با شبکه فروش اعم از حقیقی و حقوقی و در نهایت کسب خشنودی عموم مردم از صنعت بیمه از دستاوردهای این هم‌اندیشی‌ها است.

    مدیرعامل شرکت از رتبه‌بندی نمایندگان و معرفی نمایندگان برتر در سالروز تاسیس بیمه‌کوثر خبرداد و یاداورشد: مقایسه اعضای شبکه فروش شرکت با یکدیگر و تقدیر از نمایندگان منتخب سبب رشد، ارتقاء تلاش بیشتر نمایندگان در زمینه یادگیری، فروش و توسعه صنعت بیمه در کشور خواهد شد.

    گفتنی است؛ در پایان مراسم به‌منظور تقدیر و تشکر از نمایندگان منتخب استانی، لوح‌تقدیری به‌رسم یادبود به آن‌ها تقدیم شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو