عصر بازار

توافق همکاری بانکی برای حمایت ازشرکت های ایتالیایی علاقمند به فعالیت در ایران

عصر اعتبار- مؤسسه بیمه سرمایه گذاری خارجی ایتالیا (Sace) و بانک 'پوپولاره دی سوندریو' در خصوص وصول طلب های تجاری و تخصیص اعتبار برای شرکت های ایتالیایی علاقمند به فعالیت در بازار ایران، موافقتنامه همکاری امضا کردند.

توافق همکاری بانکی برای حمایت ازشرکت های ایتالیایی علاقمند به فعالیت در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مؤسسه بیمه سرمایه گذاری خارجی ایتالیا و بانک پوپولاره دی سوندریو به منظور پشتیبانی از مشتریان این بانک در وصول طلب های تجاری خود از شرکاء و مشتریان خارجی توافقنامه همکاری امضاء کردند.
    با این همکاری جدید مؤسسه ساچه و بانک پوپولاره دی سوندریو قصد دارند به همکاری های فی مابین استحکام بخشیده و آن را توسعه دهند. همکاری که طی آن اخیراَ خط اعتباری به ارزش 300 میلیون یورو برای پشتیبانی از شرکت های ایتالیایی علاقمند به بازار کشور ایران در نظر گرفته شده است.
    بر اساس این توافقنامه از این پس خدمات بیشتر و با شرایط بهتری در اختیار تمامی مشتریان بانک پوپولاره دی سوندریو در فعالیت های خود در ایتالیا و خارج از کشور قرار داده خواهد شد. این خدمات که توسط شرکت تحت کنترل ساچه (Sace)، ساچه اس. آر. وی (Sace S.R.V) ارائه داده می شود، در برگیرنده خدمات وصول مطالبات تجاری شرکت ها و هم باز سازی اعتبارات مالی که ساچه در اختیار آنها قرار داده است، خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی