عصر بازار

پیشنهاد مدیرعامل ایدرو برای سرمایه‌گذاران

عصر اعتبار- ‌معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و در مجموع همه شهرستان گرمسار برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک فرصت استثنایی است.

پیشنهاد مدیرعامل ایدرو برای سرمایه‌گذاران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتباربه نقل از ایسنا، منصور معظمی در بازدید از فاز اول منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موقعیت شهرستان گرمسار برای سرمایه‌گذاران یک موقعیت استثنایی است و با توجه به محدودیت‌هایی که هیات دولت برای شهرهای نزدیک به تهران ایجاد کرده گرمسار بهترین شرایط ممکن را برای جذب سرمایه‌گذار دارد.

    وی با اشاره به نزدیکی این شهرستان به تهران گفت: اولویت اول برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم کردن شرایط برای بخش خصوصی است.

    رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با توجه به روند پروژه منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی ما تا حدی از بخش خصوصی عقب مانده‌ایم، زیرا با توجه به کسب اطلاعات از مدیریت استانی، سرمایه گذاران زیادی برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی اعلام آمادگی کردند.

    معظمی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران اضافه کرد: لازمه جذب سرمایه‌گذار این است که فضای کار برای سرمایه‌گذار آماده شود تا سرمایه‌گذار اطمینان کافی از سرمایه‌گذاری در منطقه را داشته باشد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا ظرف دو ماه آینده بستر مناسب برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در این منطقه ویژه اقتصادی فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی