عصر بازار

رئیس اتحادیه لوازم خانگی:

کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی مشتری ندارد

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه لوازم خانگی از بی مشتری ماندن کارتهای اعتباری خرید کالای ایرانی خبر داد.

کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی مشتری ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از تسنیم، محمد طحان پور از بی مشتری ماندن کارتهای اعتباری خرید کالای ایرانی خبر داد و با اشاره به اینکه این کارتها با وجود افزایش گروه تحت پوشش و سقف وام بازهم مورد استقبال قرار نخواهد گرفت ، افزود:‌ مردم باید برای استفاده از کارتهای اعتباری حق انتخاب داشته باشند.

    وی با اشاره به تولید 3 برند معروف کره‌ای در کشور تصریح کرد: این کالاها از کیفیت بسیار مناسب برخوردار بوده و بیش از 50 درصد تولید داخل شده است.

    طحان‌پور اشتغال 10 هزار نیروی کار را ثمره‌ تولید این برند معروف در کشور دانست و افزود : ‌تاکنون بیش از 150 کانتینر ماشین‌آلات روز دنیا برای تولید یک برند معروف کره‌ای به کشور وارد شد است.


    رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به تولید لوازم خانگی با برند و کیفیت کره‌ای در ایران گفت: کره جنوبی ، کشورمان را به عنوان پایگاهی در خاورمیانه انتخاب کرده است و توزیع کالای تولیدی را در بازارهای هدف به عهده خواهد داشت.

    وی موفقیت و استقبال مردم از کارتهای اعتباری خرید کالای ایرانی را درگرو وارد کردن این برند معروف به فهرست خرید دانست و ادامه داد:‌ نام این برند ، خارجی اما تولید داخلی است که در صورت قرار گرفتن در لیست خرید کارتهای اعتباری، این طرح را 50 درصد موفق خواهد کرد.

    طحان‌پور ، مردم را نسبت به خرید برخی برندهای ایرانی بی رقبت دانست وگفت: در این طرح تاکنون فقط یک برند ایرانی بصورت محدود فروش داشته که دلیل آن فقط وجود فروشگاه در سطح شهر است.

    وی با اشاره به افزایش گروه‌های تحت پوشش این طرح تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح از سوی دولت و بانک مرکزی ؛ نهادهای بنیاد شهید، قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد نیز مجاز به دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی هستند اما بازهم اتفاقی نخواهد افتاد.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی ، ایران را در 2 تا 3 سال آینده محل صادرات لوازم خانگی با برند کره‌ای و تولید داخل دانست و ادامه داد: در ترکیه نیز کالاها تحت لیسانس و با نام برندهای آلمانی و ایتالیایی ساخته و در دیگر کشورها فروخته می شود که ایران نیز باید از این شیوه استفاده کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی