عصر بازار

مدیرکل مدارس شاهد آموزش‌وپرورش خبر داد:

افزایش ۲۲۵ هزار تومانی حقوق فرزندان شهدا و جانبازان

عصر اعتبار- مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش از پیشنهاد استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده خبر داد.

افزایش ۲۲۵ هزار تومانی حقوق فرزندان شهدا و جانبازان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایلنا،کفراشی مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ماده 51 قانون جامع ایثارگران گفت: براساس این قانون به آزادگان و جانبازان که 11 هزار نفر را شامل می شدند، مبلغ 25 درصد حقوق کارکنان یعنی 225 هزار تومان پرداخت شد، اما برای فرزندان شهدا و جانبازان که حدود 14 هزار و 500 نفر بودند، این اقدام انجام نمی شد.

    وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، این ماده قانون برای فرزندان شهدا و ایثارگر اجرا شد و از چند روز آینده حکمشان صادر می شود و این حکم از تاریخ 95/1/1 قابل اجراست.

    این مقام مسئول آموزش و پرورش از پیشنهاد استخدام 10 هزار نفر برای سال آینده خبر داد و گفت: آموزش و پرورش درخواست 10 هزار ردیف بازنشستگی داده که اگر به تایید سازمان مدیریت برسد، 25 درصد این تعداد یعنی 2 هزار و 500 نفر از آن ها خانواده های شهدا و جانبازان هستند.

    وی از تحصیل 370 هزار دانش آموز در مدارس شاهد خبر داد و ادامه داد: همچنین تمام مدارس شاهد مورد بررسی قرار گرفتند که 80 درصد مدارس ما نمره عالی دریافت کردند.

    وی ادامه داد:  براساس دستورالعمل رتبه بندی مدارس شاهد، مدارس حائز رتبه‌های ممتاز و عالی مورد تشویق قرار می‌گیرند و مابقی مدارس موظف هستند، در یک برنامه مدون یک ساله حداقل یک رتبه جایگاه خود را ارتقا دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی