عصر بازار

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد:

تأمین مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی تعاون با کمک صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از تأمین مالی جدید ۵۰۰ میلیارد ریالی چند طرح تعاونی در آخرین نشست هیأت مدیره صندوق خبر داد و گفت: تعاونی‌ها به جای اخد تسهیلات نقدی از اعتبارات و ضمانت‌نامه‌های معاملات استفاده کنند.

تأمین مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی تعاون با کمک صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از فارس، مهدی حسین‌نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از آخرین نشست هیئت مدیره این صندوق پیرامون تأمین مالی برخی طرح‌های تعاونی خبر داد و گفت: در نشست بیستم مردادماه اعضای هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌‌گذاری تعاون، طرح‌هایی در زمینه تولید پروفیل‌های فلزی، احداث کارخانه‌های تولید آرد و مجتمع ورزشی را مطرح کردند.

    وی افزود: طرح‌های مذکور مورد حمایت و تضمین صندوق قرار گرفت و با اجرای این مصوبات بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش تعاون شکل می‌گیرد.

    مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه سال 95، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری عملکرد و حمایت صندوق از بخش تعاون از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد شد.

    حسین نژاد با بیان اینکه تعاونی‌ها با یک نفر ضامن کارمند از تسهیلات این صندوق استفاده می‌کنند، تصریح کرد: 70 درصد وثیقه تسهیلات و ضمانت‌های بانکی برای تعاونی‌های شهری و 80 درصد تعاونی‌های دانش بنیان و نیز کم برخورددار و 100 درصد وثیقه بانکی ضمانت‌های معاملات از سوی صندوق سرمایه‌گذاری تعاون تامین می‌شود.

    مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری تعاون همچنین از تعاونی‌ها خواست به جای اخد تسهیلات نقدی از اعتبارات و ضمانت نامه‌های معاملات استفاده کنند، گفت: این ضمانت نامه‌ها به آسانی در اختیار قرار داده می‌شود و نیز مانع افزایش تورم در جامعه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی