عصر بازار

اقتصادنوین، پیشگام موج دوم صنعت بانکداری ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین آغاز شد.

اقتصادنوین، پیشگام موج دوم صنعت بانکداری ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مراسم آغاز رسمی ارائه این خدمات، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، توسعه بازار و اعتبارات این بانک گفت: امروز روز خجسته‌ای برای صنعت بانکداری کشور و بانک اقتصادنوین است چرا که بار دیگر بانک اقتصادنوین پیشگام ارائه یک خدمت نوین در این صنعت شده است. مهردادفر با اشاره به موضوع بانکداری جامع از آمادگی بانک اقتصادنوین برای ارائه زنجیره‌ای از خدمات بانکی و مالی به مشتریان خبر داد و افزود: از امروز علاوه بر خدمات بانکی شامل خدمات بانکداری خرد، بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی، زنجیره‌ای از خدمات بازار سرمایه و بیمه نیز در شعب منتخب بانک اقتصادنوین ارائه می‌شود که پس از طی فاز آزمایشی و تکمیل این زنجیره در تمامی شعب این بانک عملیاتی خواهد شد.
    در ادامه این مراسم کیانوش رضایی مدیر بازاریابی بانکداری خرد نیز با تشریح جزئیات ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین این رویکرد جدید را موج دوم صنعت بانکداری دانست و یادآور شد: 15 سال پیش برای دریافت خدمات ساده بانکی نظیر واریز وجه و پرداخت قبض ساعت‌ها در صف می‌ایستادیم. در چنین شرایطی با آغاز فعالیت بانک‌های خصوصی مو ج اول در صنعت بانکداری ایجاد شد و شدت رقابت باعث شد این موج بانک‌های دولتی را هم تحت تاثیر قرار دهد. امروز مشتریان بسیاری از خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری دریافت می‌کنند و دیگر حتی در بانک های دولتی نیز کسی را در صف پرداخت قبض نمی‌بینید.
    رضایی با اشاره به تغییرات محیط رقابتی و صنعت افزود: به نظر می رسد موج دوم صنعت بانکداری در حال شکل گیری است و دیگر صرفا ارائه خدمات بانکی مانند افتتاح سپرده، واریز، برداشت، ارائه تسهیلات و مانند آن برای مشتری کافی نیست. مشتری نیاز دارد مجموعه خدمات مالی و بانکی را در یک مجموعه و به صورت متمرکز دریافت نماید.
    وی ابراز امیدواری کرد با ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب بانک اقتصادنوین و توسعه آن به سایر بانک‌های کشور هزینه دریافت خدمات برای مشتریان کاهش یابد و مشتری بتواند خدمات بازار پول، بازار سرمایه و بیمه را به صورت یکجا و متمرکز دریافت نمایند.
    وی افزود: خوشبختانه بانک اقتصادنوین 15 سال پیش پرچمدار موج اول صنعت بانکداری بود و باعث افتخار است که پرچمدار موج دوم این صنعت نیز هست.
    رضایی در تشریح جزئیات اجرایی ارائه خدمات بانکداری جامع نیز گفت:در فاز نخست 7 شعبه در تهران و 8 شعبه در سایر استان‌ها خدمات بانکداری جامع را به مشتریان عزیز ارائه می‌کنند که امیدواریم با همت همکاران آموزش دیده بانک اقتصادنوین هر چه سریعتر این خدمات را در تمامی شعب بانک ارائه نماییم.
    در ادامه این مراسم کریمخان زند، مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز با اشاره به تغییرات پر چالش جهانی اذعان داشت متناسب با این تغییرات باید فرایندها و روشهای ما نیز تغییر نماید. وی افزود بر اساس تغییرات جدید کارشناس بانک، کارشناس بیمه هم هست، کارشناس لیزینگ هم هست و همزمان کارشناس صرافی و تامین سرمایه و کارگزاری هم هست. کریمخان ابراز امیدواری کرد با توسعه این خدمات در شعب بانک، گروه اقتصادنوین بتواند به عنوان یک الگو در صنعت بانکداری کشور مطرح گردد.
    ولی الله نادی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه با تبریک این حرکت نوین در بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد این نوآوری که با همت همه شرکت‌های گروه حاصل شده است با موفقیت به انجام برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو