عصر بازار

پرداختی کارکنان شرکت ملی پست افزایش یافت

عصر اعتبار- مدیر عامل پست گفت: خوشبختانه پرداختی‌های کارکنان با افزایش خوبی به‌ویژه در بخش اجرا روبه‌رو بوده است.

پرداختی کارکنان شرکت ملی پست افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسین مهری با بیان اینکه تدابیر پیش‌بینی شده در اساسنامه جدید شرکت پست، توسعه خدمات و تقویت وضعیت حاکمیتی شبکه را به‌دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک بخش توزیع، تأکید باید بر تقویت و ارتقای جایگاه این بخش باشد.

    وی عنوان کرد: از آنجایی که ارایه خدمات باکیفیت به مشتریان فلسفه وجودی شبکه است باید بخش توزیع به نوین‌ترین امکانات تجهیز گردد.

    رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: یکپارچه‌سازی گوشی‌های همراه، لباس و موتورهای موزعین در همین راستا صورت گرفته و تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این تجهیزات به‌روزتر گردد.

    مهری با اشاره به تأیید اساسنامه این شرکت از سوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: با ورود اپراتورهای پستی و توسعه فضای رقابت باید با جدیت ارایه خدمات باکیفیت، متنوع و با قیمت تمام‌شده پایین را دنبال نموده و به انتخاب نخست مشتری تبدیل شویم.

    وی افزود: مصوبه ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران فصلی نوین برای شرکت پست به شمار می‌رود و باید خود را برای توسعه فعالیت‌های جدید در فضای کسب‌و‌کار آماده و تجهیز نماییم.

    مدیر عامل پست وضعیت شبکه را با شرایط موجود امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: باید نوآوری را اساس فعالیت‌ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم در بازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی گرفته و پیروز میدان خواهند بود.

    او با تأکید بر "باید به‌سرعت نقاط ضعف و کاستی‌ها را مرتفع و زیرساخت‌های الکترونیکی را تقویت کنیم"، ابراز کرد: امروزه در تمامی بخش‌ها خدمات الکترونیکی به‌سرعت جایگزین خدمات فیزیکی می‌شود و پست نیز باید تمامی خدماتش را به این سو سوق داده تا بتواند سرعت و دقت خدمات را ارتقا بخشیده و همچنین رضایت مشتریان را فراهم نماید.

    مهری اعتماد را سرمایه بزرگ مجموعه خواند و یادآور شد: پست همیشه معتمد و امین مردم بوده است، از این رو باید با عملکرد بهینه بیش از پیش حافظ این سرمایه ارزشمند باشیم.

    معاون وزیر ارتباطات افزایش پرداختی‌ها را دغدغه مسئولان ارشد شبکه خواند و بیان داشت: خوشبختانه پرداختی‌های کارکنان با افزایش خوبی به‌ویژه در بخش اجرا روبه‌رو بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی