عصر بازار

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران:

استقرار نرم‌افزار یکپارچه بانکی موجب توسعه خدمات می‌شود

عصر اعتبار- استقرار نرم‌افزار یکپارچه بانکی، موجب توسعه خدمات شعب و باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان می‌شود.

استقرار نرم‌افزار یکپارچه بانکی موجب توسعه خدمات می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسرو فرحی مدیرعامل بانک در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت‌ شعب استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این جلسه‌ها؛ ارزیابی واحدهای ستادی و اجرائی مدیریت‌های شعب و تبیین چالش‌ها و مشکلات آنان و ارائه راهکارهای مناسب برای همسوئی بیشتر و انتقال سیاست‌ها و برنامه‌های بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده با رویکرد سودآوری و رعایت استانداردهای لازم است.
    وی افزود: بررسی و آگاهی از عملکرد واحدهای ستادی و اجرائی، انطباق وضعیت آن‌ها با برنامه‌های ابلاغی، تأمین نیازها و رفع مشکلات از دیگر اهداف برگزاری این جلسه‌ها می‌باشد.
    فرحی با اشاره به عملکرد بانک در چهارماهه نخست سال‌جاری و تعامل مناسب با بنگاه‌های اقتصادی و صنایع افزود: تصویب مأموریت جدید بانک توسط مجلس شورای اسلامی و تأئید آن از سوی شورای نگهبان و با توجه به تغییر راهبرد و ماهیت فعالیت‌های آن به بانک توسعه‌ای - تخصصی حوزه ICT و خرده بانکداری در حوزه روستائی، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای ایجاد شده که باید از آن بهره کافی را ببریم.
    وی در ادامه عنوان‌کرد: با توجه به سازوکارهای جدیدی که در امور ارزی و خطوط اعتباری بانک ایجاد شده، لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های ارزی شتاب بیشتری می‌گیرد و انتظار داریم شعب ارزی و ریالی با بهره‌برداری هوشمندانه از زیرساخت‌های موجود و بازاریابی مناسب، کاملاً حساب شده حرکت کرده تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.
    مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: مدیریت مطالبات و کاهش آن، سیستمی نمودن تمامی خدمات بانکی، توسعه و ساماندهی شعب و باجه های نمایندگی بانکی و نظارت و کنترل مستمر بر آنها، ایجاد وحدت‌ رویه و رعایت آئین‌نامه الگوی استانداردسازی شعب، تأمین و توسعه منابع انسانی، مکان‌یابی مناسب برای راه‌اندازی شعب جدید و جابجایی شعب، اجرای طرح‌های آمایشی برای ساماندهی باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی بانک از مهمترین برنامه‌هائی است که باید به آن توجه بیشتری نمود.
    وی اظهارداشت: این بانک به یک بانک تخصصی در حوزه IT و ICT تبدیل شده که لازم است با تبلیغات اثربخش بتوانیم فعالان بازارهای هدف این حوزه را با پرداخت تسهیلات و خدمات ارزی مناسب جذب نمائیم.
    همچنین در این جلسه بهزاد امیریان، غلامرضا حسن‌زاده و احمد فرهمند مدیر‌ شعب استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس ضمن ارائه عملکرد استان‌های مذکور به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص بهبود شاخص‌های بانکی ازجمله تحقق هدف سپرده‌ای و جذب هرچه بیشتر منابع پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو