عصر بازار

آغاز فروش تمبر طلای فردوسی در سامانه الکترونیکی پست از ۲۵ مرداد

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت پست گفت: تمبر فاخر حکیم ابوالقاسم فردوسی از بیست و پنجم مردادماه به صورت الکترونیکی و از طریق سایت بازار الکترونیکی پست (ای بازار) به فروش می رسد.

آغاز فروش تمبر طلای فردوسی در سامانه الکترونیکی پست از ۲۵ مرداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسین مهری عصر امروز (شنبه) در حاشیه رونمایی از این تمبر در پاسخ به خبرنگار ایرنا افزود: تمبر یاد شده سومین سری از تمبرهای فاخر شرکت پست است که پس از تمبر مزین به تمثال حضرت امام خمینی(ره) و نیز حافظ شیرازی شاعر نامدار ایران زمین، از سوی شرکت پست تولید شده است.
    وی گفت: تمبر طلا و نقره حکیم ابوالقاسم فردوسی با آلیاژ فلزی طلا با عیار 24 در وزن 1.5گرمی و با آلیاژ فلزی نقره با عیار 999 در وزن 10 گرمی تولید شده است.
    مهری افزود: تمبرهای فاخر شرکت پست به عنوان اقلام کلکسیونری در مناسبت های خاص به شمارگان محدود تولید می شود و تمبر حکیم فردوسی همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) تولید شده است.
    مدیرعامل شرکت پست یادآوری کرد: 6 هزار و 600 تمبر طلا و نقره منقش به تمثال حکیم ابوالقاسم فردوسی تولید شده است که با توجه به وزن این تمبر به زودی برای آن قیمتگذاری می شود.
    وی گفت: قیمت تمبرهای پیشین در نوع نقره یک میلیون و یکصد هزار ریال و در نوع طلا دو میلیون و دویست هزار ریال بود و با توجه به اینکه تمبر طلای فردوسی نیم گرم وزن بیشتری دارد نزدیک سه میلیون ریال قیمت خواهد داشت.
    مراسم افتتاح دو طرح «توسعه سامانه یکپارچه مبادله پستی در 650 نقطه مبادله در کشور و راه اندازی سامانه هوشمند نامه رسان مبتنی بر تلفن همراه در 10 استان» و رونمایی از «تمبر فاخر حکیم ابوالقاسم فردوسی» عصر امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی