عصر بازار

روزهای پایانی تابستان بهترین فرصت برای خرید طلاست

عصر اعتبار- رییس اتحادیه طلا و جواهر روزهای پایانی تابستان را به عنوان بهترین فرصت برای خرید طلا دانست.

روزهای پایانی تابستان بهترین فرصت برای خرید طلاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد کشتی آرای در گفتگوی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: روزهای پایانی تابستان که با شروع معاملات نفتی همراه است بهترین فرصت برای خرید طلا در بازارهای جهانی استو امکان افزایش قیمت نفت وجود دارد و در نتیجه بهترین فرصت برای خرید طلا است،اما باید شرایط اقتصادی هم درنظر گرفته شود.

    وی ادامه داد: اگر شرایط اقتصادی رو به بهبود باشد طبیعتا قیمت طلا کاهش پیدا می کند و اگر آمارهای نگران کننده از آمار اقتصادی وجود داشته باشد قیمت طلا افزایش پیدا می کند.

    کشتی آرای افزود: باید تحلیل قیمت طلا هفتگی باشد تا بتوانیم درباره خرید آن تصمیم گیری کنیم.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه مردم نگرش اقتصادی قوی دارند گفت: بازار طلا طی سه سال گذشته روند با ثباتی را داشته و در همین محدوده قیمتی در حال نوسان بوده است.

    وی ادامه داد: بازار مسکن با وجود اقداماتی که برای بهبود این بازار انجام شده هنوز با اقبالی روبرو نشده و با این شرایط ذکر شده هر فردی خودش می داند که سرمایه خود را در چه بخشی به کار بیندازد.

    وی افزود: طلا خریدن همیشه خوب است ولی در بخش سرمایه گذاری روی طلا با توجه به سوابقی که وجود دارد حتما باید افراد حرفه ای وارد این بازار شوند.

    کشتی آرای درباره افزایش قیمت طلا طی دو روز گذشته گفت: در هفته گذشته قیمت جهانی طلا روند با ثباتی را طی کرده و قیمت هر اونس طلا 1336 دلار بود ولی در روز چهارشنبه با انتشار آمار اقتصادی نگران کننده در بازارهای جهانی رشد تقاضا برای قیمت طلا بوجود آمد و همین موضوع باعث افزایش قیمت طلا و رسیدن به رقم 1354 دلار در هر اونس در شب گذشته بود.

    وی ادامه داد: روز پنجشنبه و جمعه در ادامه گزارشهای اقتصادی با بهبود شرایط اقتصادی و بهبود نرخ بیکاری در آمریکا ، طلا ثبات پیدا کرده و مجددا قیمت آن امروز کاهش پیدا کرده و به هر اونس 1336 دلار رسیده است.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: قیمت طلا میل به ثبات دارد و نوساناتی که ایجاد می شود ناشی از نوسانات شاخص ها و همچنین افزایش یا کاهش تقاضا در بازارهای جهانی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو