عصر بازار

بروز شدن پرداخت حقوق مهمانداران قطارهای رجا

عصر اعتبار- مدیرکل اعزام و خدمات راهبری شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با تسریع پرداخت به پیمانکاران، پرداخت دستمزد ۱۹۰۰ نفر از مهمانداران قطارهای رجا به روز شده است.

بروز شدن پرداخت حقوق مهمانداران قطارهای رجا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ سیمین میزانی افزود: در حال حاضر دستمزد تیرماه 1900 نفر از مهمانداران قطارهای شرکت رجا پرداخت شده‌است.

    وی خاطرنشان کرد: برغم برون‌سپاری خدمات ریلی به پیمانکاران، شرکت رجا سعی کرده است با تسریع در پرداخت‌ها، معوقات مزدی کارگران پیمانکاری پرداخت شود.

    مدیرکل اعزام و خدمات راهبری شرکت رجا از ارائه تسهیلات جدید به مهمانداران خبر داد و گفت: برای بالابردن سطح رفاهی مهمانداران، برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی از سوی واحدهای مرتبط در شرکت رجا انجام شده که می‌توان به خوابگاه‌هایی برای اسکان آنها در تهران و مشهد، اعطای بلیت رایگان در ایام غیر پیک و خدمات اقامتی برای خانواده‌های مهمانداران و مأموران فنی اشاره کرد.

    میزانی همچنین از طراحی، اجرا و تحویل لباس فرم یک شکل مهمانداران در همه قطارهای مسافری رجا با لحاظ افزایش کیفیت و بهبود در جنس و نوع پارچه، دوخت و ... خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت شرکت در سلامت کارکنان قطارها، با همکاری یکی از شرکت‌های معتبر داخلی کفش طبی مناسب برای استفاده مهمانداران تحویل شده است.

    وی در پاسخ به این پرسش که وضع مطالبات مزدی کارگران فنی پیمانکاری رجا چگونه است، گفت: کادر فنی قطارها دستمزد خرداد خود را دریافت کرده‌اند و به زودی مطالبات مزدی تیرماه آنها نیز پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی