عصر بازار

افتخارآفرینی تیم ملی والیبال انجام شد

ارائه دی کارت هواداری والیبال در شعب بانک دی

عصر اعتبار- کارت بانک هواداری والیبال همزمان با افتخارآفرینی تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی و المپیک ریو از طریق شعب بانک دی ارائه شد.

ارائه دی کارت هواداری والیبال در شعب بانک دی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در راستای ارزش آفرینی و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی سازمان در قبال جامعه و ورزش با همکاری فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران کارت بانک هواداری والیبال در شعب سراسر کشور قابل ارائه به مشتریان و علاقه‌مندان است.

    این کارت که با هدف همیاری و هواداری تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران تهیه شده دارای قابلیت‌های مختلفی از جمله تخفیف در خرید از فروشگاه‌ها، خدمات بیمه‌ای، جوایز نقدی و مواردی از این قبیل است.

    مشتریان، هواداران و علاقه‌مندان به حمایت از تیم ملی والیبال برای دریافت کارت بانک هواداری دی می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کنند.

    بانک دی در سال 1395 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف گسترش فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی حامی تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در همه رده‌های سنی شده است.

    تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار در طول تاریخ به مسابقات المپیک راه یافته است هم‌اکنون در جمع هشت تیم پایانی مسابقات قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی