عصر بازار

میزبانی بیمه نوین از اهالی هنر در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی

عصر اعتبار- بانک اقتصاد نوین و شرکت بیمه نوین همزمان با برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی، میزبان هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون شدند.

میزبانی بیمه نوین از اهالی هنر در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه، استاد و پیشکسوت عرصه بازیگری؛ جمشید مشایخی با حضور در غرفه شرکت بیمه نوین با اشاره به وضعیت بیمه هنرمندان کشور گفت: من به عنوان عضوی از جامعه هنری کشور وظیفه خود می دانم اگر آگاهی نسبت به بیمه و مزایای آن دارم، در اختیار همکارانم قرار دهم. بیمه عمر برای آینده و رفاه همه افراد در جامعه بسیار مفید است و می تواند بخش زیادی از مشکلات هنرمندان در روزهای سخت را جبران کند.

    این هنرمند پیشکسوت با بیش از نیم قرن تجربه حضور در عرصه هنر که با تازگی به جمع خانواده بیمه نوین پیوسته است، در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: این تنها هنر نیست که باید از دل و جان برخیزد بلکه هر حرفه ای باید از عشق به خدا و عشق خدمت به ملت ایران سرچشمه بگیرد. من امیدورام این دانش و عشق در شرکتی که امروز میزبان ماست نیز جاری باشد.

    در همین راستا پیش­تر نیز فاطمه گودرزی؛ هنرمند محبوب کشورمان میهمان دیگر شرکت بیمه نوین در این نمایشگاه بود. این بازیگر که از بیمه گذاران بیمه عمر و سرمایه گذاری این شرکت است، ضمن ابراز خرسندی از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای فرزندان خود خاطرنشان کرد: آشنایی من با بیمه عمر باعث شد بخش بزرگی از دغدغه های مربوط به آینده خود و فرزندانم برطرف شود. متأسفانه اکثر مردم ما برنامه ای هدفمند برای تأمین آینده خود و فرزندان شان ندارند، اما با داشتن اطلاعات و دادن آگاهی به جامعه می توان به آنها مسیر آینده ای روشن را نشان داد.

    وی در ادامه افزود: نه تنها همکاران هنرمند من، بلکه تک تک افراد جامعه باید نسبت به مزیت بیمه، به ویژه بیمه های عمر آگاهی یابند تا در شرایطی که دچار مشکلات خاص سلامتی و یا شغلی می گردند بتوانند از آن در آینده بهره مند گردند.

    گفتنی است فریبا نادری، نرگس محمدی، نسیم نجفی و یوسف مرادیان از دیگر میهمانان هنرمند بانک اقتصاد نوین و شرکت بیمه نوین در این نمایشگاه بودند.

    دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی از تاریخ 19 تا 22 مردادماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع درخیابان حجاب تهران از ساعت 10 الی 20 برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی