عصر بازار

۳۵۰۰مددجو پشت نوبت وام

ایجاد ۵ شعبه صندوق قرض‌الحسنه سهم تهران

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه ۵ شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سهم استان تهران است، گفت: ۳۵۰۰ نفر پشت نوبت دریافت وام هستند.

ایجاد ۵ شعبه صندوق قرض‌الحسنه سهم تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن ولیئی در مورد پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان افزود: 5 شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سهم استان تهران است که 10 شهریورماه یکی دیگر از شعبات افتتاح می‌شود.

    وی گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 500 مددجوی نیازمند دریافت وام، پشت نوبت هستند که با توجه به راه‌اندازی این صندوق‌ها می‌توانیم به تعداد زیادی از آنها وام ختصاص دهیم.

    مدیر کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اینکه کارمزد دو درصد از پرداخت وام در صندوق قرض‌الحسنه امداد دریافت می‌شود، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری در این صندوق هیچ سودی ندارد و فقط برای کمک به نیازمندان از سوی خیرین انجام می‌شود.

    ولیئی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 537 شغل از طریق پرداخت وام برای مددجویان ایجاد شده است، گفت: وام اشتغال با همکاری کمیته امداد و بانک‌ها به مددجویان نیازمند شغل برای ایجاد اشتغال ارائه شده است که عمده این مشاغل در خصوص فعالیت‌های خدماتی، تولیدی و مشاغل توزیعی بوده است.

    به گفته وی، سقف وام اشتغال تا 30 میلیون تومان است که با وام کارگشایی متفاوت بوده و مددجویان دریافت می‌کنند.

    وام کارگشایی برای تامین وسایل ضروری زندگی، درمان و ... استفاده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی