عصر بازار

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران:

هدف بانک‌ها، هدایت تسهیلات به سمت بخش‌های تولیدی است

عصر اعتبار- هدف اصلی بانک‌ها، هدایت تسهیلات به سمت بخش‌های تولیدی برای تأمین سرمایه در گردش آنها به ویژه صنایع کوچک و متوسط در راستای حمایت همه‌جانبه از تولیدات داخلی است.

هدف بانک‌ها، هدایت تسهیلات به سمت بخش‌های تولیدی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره این بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به بانک ‌محوربودن اقتصاد کشورمان گفت: عمده تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک در راستای کمک به تولید، حمایت از کسب و کارهای کوچک و اشتغال‌زائی درسطح کشور است.
    وی افزود: تعیین پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تغییر راهبرد و ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای - تخصصی حوزه ICT و خرده بانکداری حوزه روستائی ظرفیت‌های ویژه‌ای است که باید در راستای برنامه‌های دولت برای توسعه روستاها بهره کافی از آن را ببریم.
    صباغی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین پست‌بانک و شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: در این زمینه ارائه خدمات متنوع بانکی در مراکز مخابرات روستائی بیش از گذشته امکان‌پذیر شده که این مهم قطعاً مشکلات گذشته را مرتفع خواهد کرد.
    همچنین در این جلسه داود کریمی مداب مدیر شعب پست‌بانک استان با اشاره به تأثیر جذب منابع ارزان‌قیمت بر حذف و خروج از رکورد اقتصادی، به ارائه گزارش عملکرد و رشد شاخص‌های استان پرداخت.
    گفتنی است: دکتر صباغی در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری پست‌بانک‌ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ارائه خدمات مالی و بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین در راستای رفع محرومیت‌زدائی، اشتغالزائی و توسعه بخش‌های روستائی و جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان با حضور رئیس جمهور و همچنین جلسه شورای اداری استان نیز حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی