عصر بازار

توضیحات شرکت ویژن کارت

پست براساس وظیفه ذاتی کارت های اعتباری بین المللی را توزیع می کند

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره پست با بیان اینکه ثبت نام و توزیع کارت های اعتباری براساس ماموریت ذاتی پست است، گفت: پست از طریق شرکت واسط ، این کارت ها را در دفاتر پستی به فروش می رساند.

پست براساس وظیفه ذاتی کارت های اعتباری بین المللی را توزیع می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بعد از اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر همکاری پُست با یک شرکت خارجی برای ارائه خدمات مستر کارت در کشورمان، برخی رسانه ها دیروز به نقل از سخنگوی این شرکت آمریکایی اعلام کردند که این شرکت فعالیتی در ایران ندارد.
    غلامرضا نجاری در واکنش ها به این موضوع اعلام کرد: از آنجا که شرکت پست به نیابت از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی خدمات دیگر دستگاه ها را به مشتریان ارائه می کند، با هدف تسهیل مبادلات ارزی خرد، با انعقاد قرارداد با شرکت «ویژن کارت ایرانیان» عملیات مربوط به توزیع و تحویل کارت های پیش پرداخت(prepaid) به متقاضیان را پس از احراز هویت برعهده دارد.
    وی افزود: پیش از انعقاد قرارداد با این شرکت، کیفیت خدمات کارت های ارائه شده از سوی پست مورد بررسی قرار گرفت که نشان از صحت عملیات مالی توسط این شرکت داشت.
    وی ادامه داد: این کارت ها به دلیل آنکه بر پایه «هاب اکانت» تعریف می شود از امنیت بالایی نیز برخوردار بوده و به راحتی در دیگر کشورها قابل استفاده است.
    در همین ارتباط «حامد ذوالفقاری» مدیرعامل شرکت ویژن کارت نیز اعلام کرده که مدارک احراز صلاحیت این شرکت مبنی بر اجازه توزیع کارت های بین المللی موجود بوده و مشخصاً از این شرکت به عنوان نماینده رسمی در زمینه واگذاری کارت های اعتباری بین المللی یاد شده است.
    به گفته وی، «ویژن کارت ایرانیان» به آدرس الکترونیکی www.mastercardiran.com، یک شرکت ایرانی و دارای آدرس معتبر بوده و به عنوان شرکت واسط در ارائه خدمات کارت های مالی در کشور مشغول فعالیت می کند.
    وی درخصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه مسئولان مستر کارت فعالیت در ایران را تکذیب کرده اند نیز خاطرنشان ساخت: سخنگوی مستر کارت امکان فعالیت این شرکت از طریق شرکت های واسط را تکذیب نکرده و اصولا در هیچ نقطه ای در دنیا جز انگلستان و آمریکا شرکت نماینده ای نداشته و فقط به معرفی صادر کننده های کارت خام (شرکت ها) و خدمات دهنده کارت ها (بانک ها) می پردازد.
    وی با تاکید براینکه این شرکت مدارک قانونی لازم برای فعالیت را از سوی مستر کارت و مراجع قانونی ایران دریافت کرده است، افزود: کارت های پیش پرداخت و یا prepaid را وارد بازار می کنیم که تفاوت اساسی با کارت های کردیت و دبیت استاندارد دارد. در واقع امکان استفاده از این دو نوع کارت تا زمان قبول بعضی شرایط برای ایرانیان امکانپذیر نیست لذا کارت های پیش پرداختی در ایران آورده شده که در خارج از کشور در هر فرو شگاهی قابل استفاده برای معاملات اقتصادی و خریدهای خانوادگی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو