عصر بازار

امضاء تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور

عصر اعتبار- تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات به منظور ایجاد، تکمیل و توسعه‌ طرح‌های اشتغال‌زائی متوسط و خرد بین پست‌بانک‌ایران و استانداری این استان با حضور رئیس جمهور امضاء شد.

امضاء تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، براساس این تفاهم‌نامه؛ ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین درراستای تأمین مالی سرمایه درگردش و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستائی و ICT از مهمترین همکاری‌های طرفین می‌باشد.
    بنابراین گزارش: در همین راستا؛ تسهیلات مورد نیاز برای حفظ و ایجاد اشتغال‌‌، عمران و آبادانی و توسعه بخش‌های مختلف روستائی اعم از طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی و کوچک، صنوف تولیدی، صنایع دستی روستائی، مشاغل خانگی، سایر صنایع و بخش‌های حوزه فناوری اطلاعات به متقاضیان حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌شود.
    این گزارش می‌افزاید: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، استانداری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر منابع تعیین شده برای تأمین سرمایه در گردش فعالان حوزه‌های مذکور و براساس معرفی استانداری به این بانک به عنوان بانک عامل پرداخت می‌گردد.
    همچنین طبق تفاهم‌نامه مذکور، پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشمول کمک‌های فنی و اعتباری با طرح‌های روستائی، صنایع تبدیلی، کشاورزی، فرش و بخش ICT استان در اولویت می باشد.
    گفتنی است: این تفاهم‌نامه با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در جلسه مشترک با سرمایه‌گذاران استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح و مبادله گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی