عصر بازار

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی امانتدار بیمه‌شدگان و بازنشستگان است

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در سومین همایش سراسری نظارت کارآمد در سازمان پاسخگو که با حضور مدیران و کارشناسان حوزه بازرسی مدیر عامل و رسیدگی به شکایات این سازمان در شیراز برگزار شد، گفت: سازمان تامین اجتماعی امانتدار بیمه شدگان و بازنشستگان است.

تامین اجتماعی امانتدار بیمه‌شدگان و بازنشستگان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عباس کبریایی‌زاده در این همایش، بازرس خوب را بازرس آگاه به استراتژی های راهبردی سازمان دانست و گفت : نیاز به مطالعه و آموزش کماکان در بخش های بازرسی برای بهبود شرایط احساس می شود و باید دانست بازرس خوب کیست و بازرسی خوب چیست تا بازرسان تبدیل به چشمان مدیران شوند.
    وی خاطر نشان کرد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین نشست تخصصی خود در سال ٩٣ برنامه محورشدن را اولویت کاری این سازمان قرار دادند و با تمرکز روی مباحث بودجه ای بهترین برنامه را در دو افق کوتاه و بلند مدت تدوین کردند.


    کبریایی زاده برخورداری از بودجه عملیاتی در سازمان تامین اجتماعی در راستای برنامه محور بودن را راهبرد موفقیت این سازمان دانست و گفت: رمز موفقیت در انسجام و یکدلی است و با اتکا به این انسجام می توان به موفقیت های بیشتر رسید.


    وی اضافه کرد : در برنامه های راهبردی ما ١۰ ارزش به عنوان ارزش های بنیادی سازمان مقرر شده است واولین ارزش در این سازمان برنامه محوری است که براساس برنامه های تدوین شده بسوی اهداف تعیین شده حرکت کنیم.


    کبریایی زاده گفت: تامین اجتماعی در سه بخش بیمه‌ای ، درمان و امور اقتصادی و سرمایه گذاری در حال فعالیت است و این نوع فعالیت با حفظ امانت داری و بازرسی آگاهانه همراه است.


    رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، توجه به کرامت انسانی را از دیگر برنامه های مهم این سازمان برشمرد و گفت: در سال آتی نباید بیمه شدگان را برای انجام کارهای پیش پا افتاده به ادارات کشاند و ضرورت تقویت بخش های (آی.تی) کاملا احساس می شود .


    کبریایی زاده، تامین اجتماعی را یک سازمان تخصصی در تمام حوزه ها معرفی کرد وتوجه به این بعد تخصصی را در بخش درآمد وهزینه مورد توجه قرار داد و گفت: ارزش گذاری برمشاغل اولویتی است که باید دیده شود.

    وی خاطر نشان کرد: بازنشستگی پیش از موعد و مداخلات غیر تخصصی در امور این سازمان باعث بروز مشکلات و خساراتی شده است که برای جبران آن باید سخت کار کرد و بعضی تعاریف قانونی را تغییر داد از این جهت کارگروه تخصصی سازمان تامین اجتماعی در بدنه دولت و مجلس فعال است تا مانع تاثیر گذاری بعضی تصمیمات غیر تخصصی درحوزه تخصصی سازمان شوند.


    مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این همایش گفت: در ارزیابی انجام شده  از سوی نماینده ریاست جمهوری، در زمره ٥ سازمان برتر کشور در رسیدگی به شکایات مردمی قرار گرفته ایم .


    مسعود یوسفی تصریح کرد: دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی در راستای رسالت اصلی گام برمی دارد و موفقیت های روز افزون آن دستاورد تعامل و همدلی تمامی همکاران و مدیران است.


    مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در ادامه این همایش با مهم توصیف کردن بازرسی و نظارت در هر سازمان گفت: نظارت ها در حد متعارف و معقول لازم است.

    عبدالکریم نباتی افزود: بیش از ٥۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند و در استان فارس٧۰۰ هزار بیمه شده اصلی و١٣١ هزار خانوار  مستمر بگیر جمعا ١٥٣ میلیارد تومان درماه مقرری دریافت می کنند.


    وی اظهار کرد: جمعیت بیمه شده اصلی و تبعی  این سازمان در استان فارس ٢ میلیون و ٨١ هزار نفر است که ٤٥ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.


    نباتی توسعه (آی .تی ) را راهبرد خروج ازمشکلات وتصحیح  مقررات و قوانین دانست و افزود: راهی بجز اصلاح امور نداریم تا بتوانیم براساس آن با توجه به کسب وپیشه های نوین ،به روزحرکت کنیم و درآمدهای لازم را کسب کنیم.


    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس نیز در  این همایش به بیان توانمندی های استان فارس، پیشینه تاریخی شیراز ،همچنین رشادت های خلبان شهید دوران در سالهای دفاع مقدس به عنوان قهرمان ملی پرداخت.


    گفتنی است، در اولین روز این برنامه دکتر استوار سنگری، دکتر غفاری و دکتر تویسرکان منش به بیان مطالب آموزشی پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو