عصر بازار

معاون فنی بیمه های اشخاص:

پرداخت خسارت و خدمت رسانی بهینه، اولویت بیمه دانا است

عصر اعتبار- معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا، استمرار خدمت رسانی بهینه به بیمه گذاران و تسهیل در پرداخت خسارت به زیان دیدگان را از اولویت های این شرکت برشمرد.

پرداخت خسارت و خدمت رسانی بهینه، اولویت بیمه دانا است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر سید داود حسینی که در نشست مدیران مناطق و رؤسای شعب این شرکت در ساختمان مرکزی بیمه دانا سخن می گفت، خواستار تسهیل خدمات رسانی به بیمه گذاران بویژه در زمینه پرداخت خسارت شد.

    وی با اشاره به اینکه 55 درصد پرتفوی 4 ماهه اول سال جاری مربوط به حوزه بیمه های اشخاص است، از طبقه بندی و بهینه کردن خدمات به بیمه گذاران خبر داد و افزود: قراردادهای درمان همه زیان آور نیستند و برخی از آنها به ویژه قراردادهای خرد از ضرایب مناسبی برخوردارند ، با این حال برای خدمات رسانی مناسب باید نسبت به پیگیری وصول مطالبات معوق و سررسیده شده حتماً تلاش مضاعف و بیشتری صرف شود تا منابع مالی تامین شده و در چرخه ارائه خدمات تسریع گردد .

    دکتر حسینی با تأکید بر اینکه طی ماه گذشته با تلاش همکاران شعب حدود30 میلیارد تومان از مطالبات معوق وصول شده است ،افزود: آمار و ارقام وصولی ها نشان می دهد که می توانیم در این حوزه بهتر و مناسب تر عمل کنیم.

    معاون فنی بیمه های اشخاص خواستار عزم همگانی همکاران در زمینه وصول مطالبات معوق شد و افزود: در این حوزه می توان از ابزارهای تشویقی جهت شعبی که در زمینه وصول مطالبات عملکرد مناسبی دارند، بهره گرفت.

    وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی حوزه بیمه های عمر و پس انداز در شعب مختلف کشور طی ماه های جاری که با همکاری مدیریت فنی ذیربط ، مدیریت آموزش و نمایندگان برتر این حوزه برگزار می شود ، همکاری ، هماهنگی و اطلاع رسانی به کلیه نمایندگان توسط سرپرستان مناطق و روسای شعب را خواستار شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی