عصر بازار

افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو

عصر اعتبار: آیین افتتاح رسمی شعبه استان کرمان این شرکت طی سفری که جناب دکتر عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو و همکاران این شرکت در هفته گذشته به استان کرمان داشتند در روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو
  • افتتاح شعبه استان کرمان شرکت بیمه تجارت نو

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم جناب آقای حیدری مدیر استان کرمان بیمه تجارت نو ضمن تشکر از تشریف فرمایی مدیرعامل محترم و همکاران بیمه تجارت نو، مدیران بانک تجارت و پست بانک ایران در استان کرمان، اظهارداشتند سیاست اصلی شرکت بیمه تجارت نو در استان کرمان ارائه خمات فنی و متمایز در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان است و تلاش می شود با ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده بتوانیم اعتماد بیمه گذاران این استان را جلب نماییم و در مدت کوتاهی در استان کرمان به جمع شرکت های برتر بیمه ای برسیم.

در ادامه جناب دکتر عباس زادگان نیز به فرآیند تأسیس شرکت بیمه تجارت نو و تشریح اهم برنامه های این شرکت پرداختند، ایشان اظهار داشتند که پایه و اساس شرکتی را بنا نهاده ایم که قرار است مسئولیت های بزرگی را بپذیرد و در ارائه خدمات به مشتریان سرآمد و متمایز باشد، ایشان اعتماد مشتریان را بالاترین سرمایه شرکت بیمه دانستند و تأکید نمودند کارکنان بیمه تجارت نو تمام تلاش خود را در ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت به مشتریان به کار خواهند بست و همراهی مستمر و ارائه مشاوره به بیمه گذاران جزء اصول اساسی این شرکت است.

ایشان در پایان از حمایت های مدیران ارشد بانک تجارت و پست بانک ایران در استان کرمان قدردانی نمودند.

در بخش دیگری از این مراسم جناب آقی علمدار معاون اداری – مالی بانک تجارت استان کرمان از افتتاح شرکت بیمه تجارت نو و ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان و مشتریان بانک تجارت توسط شرکت شرکت بیمه تجارت نو ابراز خرسندی نمودند و اظهار داشتند حضور جناب دکتر و همکارانشان در این استان جهت افتتاح شعبه این استان، تعهد و احساس مسئولیت بانک تجارت به جهت همکاری و تعامل بیشتر با بیمه تجارت را دو چندان نمود و تأکید نمودند تلاش می کنیم هرچه سریعتر شرکت بیمه تجارت نو را در استان کرمان به مشتریان بانک تجارت معرفی نماییم و این قول را به همکاران شرکت بیمه تجارت نو می دهیم که بانک تجارت با تمام قدرت و توان خود در کنار شما خواهد بود.

این گزارش می افزاید در این سفر جناب دکتر عباس زادگان جلسات و دیدارهای متعددی را با کارکنان بانک تجارت، سازمان ها و ارگانهای دولتی استان کرمان، تجار و بازرگانان این استان برگزار نمودند و تفاهمات مثبتی ایجاد شد. همچنین ایشان از منطقه ارگ جدید بم نیز بازدید به عمل آوردند و با کارخانه های این منطقه جلسات تخصصی برگزار شد.

شایان ذکر است همایش سراسری آموزشی کارکنان بانک تجارت استان کرمان روز جمعه برگزار شد، در این جلسه جناب آقای مغویی نژاد مدیر بانک تجارت استان کرمان ضمن عرض خیرمقدم به دکتر عباس زادگان و هیات همراه، سیاست بانک تجارت در همکاری با بیمه تجارت نو را برای همکاران تشریح نمودند و از تمامی همکاران خود درخواست نمودند تعامل مثبت، سازنده و مستمر با بیمه تجارت نو داشته باشند. همچنین در این مراسم دکتر عباس زادگان به ارائه مطالب مفیدی در حوزه مباحث ارزیابی عملکرد و معنویت در سازمان پرداختند که مورد استقبال کارکنان بانک تجارت قرار گرفت و جناب دکتر آبدارزاده مدیر تحقیق و توسعه این شرکت نیز به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت شرکت بیمه تجارت نو و اقدامات انجام شده در مدت دو ماه از آغاز به کار رسمی این شرکت پرداختند. ایشان با توجه به اراده مدیریان و کارکنان بانک تجارت استان کرمان در همراهی و تعامل با بیمه تجارت نو، ابراز امیدواری نمودند که با همکاری مناسب طرفین ضمن ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بانک تجارت، بیمه تجارت نو در مدت کوتاهی در استان کرمان از برنامه های پیش بینی شده فراتر رود و این شرکت به نتایج چشمگیری دست یابد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی