عصر بازار

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تولید پوشاک در روستاها

عصر اعتبار- مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت:مهمترین برنامه امسال این سازمان توسعه صنایع کوچک درنواحی صنعتی روستایی است که دراین ارتباط ۳۰هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی واحدهای تولیدی پوشاک درنقاط محروم اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تولید پوشاک در روستاها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«اعتبار» به نقل از ایرنا، حامد قادرمزی درنشست بررسی وضعیت صنایع این شهرستان افزود: با این اعتبار بیش از سه هزار و500 واحد تولید پوشاک در نقاط روستایی و کمتر توسعه یافته راه اندازی می شود که نقش بسیار بزرگی در تامین پوشاک کشور، اشتغال زایی در نقاط روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها دارد.
    وی ادامه دادد: این طرحها در قالب امضای تفاهم نامه این سازمان با دفتر معاون اول رئیس جمهوری برای توسعه مناطق محروم وکمتر توسعه یافته اجرایی می شود.
    قادرمزی اظهارکرد: با راه اندازی این واحد های تولید پوشاک روستایی زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از 214 هزار نفر درنقاط روستایی ومحروم کشور فراهم می شود.
    وی ادامه داد: استان بوشهرو شهرستان دشتی نیز با داشتن روستاهای بزرگ و پرجمعیت و نواحی صنعتی روستایی ظرفیت بسیار خوبی برای راه اندازی این واحد های تولید پوشاک دارد.
    قادرمزی بیان کرد: در این ارتباط 85 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی 10 واحد تولید پوشاک در نقاط روستایی شهرستان دشتی تامین می شود.
    وی راه اندازی این واحدهای تولیدی پوشاک زمینه اشتغال 600 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم و نقش بزرگی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان خواهد داشت.
    قادرمزی از مدیران بانک های استان بوشهرخواست برای اجرایی شدن مصوبه دولت در زمینه تسهیلات اشتغال زایی همکاری بیشتری داشته باشند.
    فرماندار دشتی دراین نشست گفت: شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان دشتی با 100 هکتار وسعت آماده توسعه و ساخت واحد های تولیدی و صنعتی است.
    غلامرضا مهرجو افزود: همه زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد شرکتهای تولیدی در شهرک و ناحیه صنعتی این شهرستان آماده شده است.
    وی اضافه کرد: شهرستان دشتی ظرفیت بسیار خوبی برای تولید پوشاک و صنایع کوچک دارد.
    مهرجو، از سرمایه گذاران سراسر کشور خواست از ظرفیت ها و فرصت های فراهم شده برای سرمایه گذاری و فعالیت در شهرک و ناحیه صنعتی دشتی استفاده کنند.
    وی یادآورشد: فرمانداری دشتی برای هر نوع همکاری در زمینه توسعه صنایع در این شهرستان آماده است.
    شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو