عصر بازار

مدیر امور شعب:

باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران براساس استانداردهای بانک مرکزی ساماندهی می‌شود

عصر اعتبار- محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار پست‌بانک ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان خراسان‌شمالی بر رفع مشکلات مربوط به باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و اخذ مجوز از بانک مرکزی برای فعالیت‌‌های بانکی آنها اشاره و از ساماندهی این باجه‌ها در روستاها و مناطق دورافتاده خبر داد.

باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران براساس استانداردهای بانک مرکزی ساماندهی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن اعلام خبر فوق و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این استان به تشریح اهداف و برنامه‌های آتی بانک در برنامه ششم توسعه کشور پرداخت.
    شیردل تصریح کرد: تا پایان سال جاری، سامانه جدید نرم‌افزاری در تمامی شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نصب و همه فعالیت‌ها براساس آن انجام خواهد شد.
    داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری پست‌بانک‌ایران نیز در این مراسم؛ همکاری شرکت‌هایIT و ICTرا بستری مناسب برای تعامل بیشتر با سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و بیان داشت:
    شناسائی نیازهای روستائیان برای پیشبرد اهداف بانک بسیار مؤثر می‌باشد.
    همچنین حمید محمدی‌مقدم مدیر پیشین و معاون جدید پست‌بانک استان با تقدیر از تلاش‌ها، همکاری و همراهی کارکنان استان و حمایت‌های مسئولان ارشد بانک و مدیران محلی، گزارشی از عملکرد مدیریت شعب استان ارائه نمود و تصریح کرد: جابجائی مدیران یک امر طبیعی است و موجب توسعه و شکوفائی بیشتر می‌شود.
    محمود کریم‌پور مدیرجدید شعب استان هم با تقدیر از اعتماد مدیران ارشد بانک ظرفیت بالای فضای روستایی در استان‌های خراسان را نکته مثبتی جهت افزایش بهره‌وری در این مناطق دانست.
    گفتنی است: در پایان این مراسم، کریم‌پور به‌سمت مدیر شعب استان و محمدی‌مقدم به سمت معاون شعب استان معرفی و ابلاغ‌های انتصاب آنها اعطاء و از زحمات مرضیه شاملو معاون پیشین استان تقدیر به‌عمل آمد.
    شایان ذکر است: در این مراسم؛ رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولان محلی و جمعی از کارشناسان مدیریت شعب استان خراسان شمالی حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی