عصر بازار

افزایش ۲۰ هزار تومان حق مسکن کارگران به شرط تصویب هیأت دولت

عصر اعتبار- معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال مصوبه افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به هیأت دولت خبر داد و گفت: تصویب این موضوع از دسترس وزارت کار خارج شده و باید هیأت وزیران تصمیم بگیرند.

افزایش ۲۰ هزار تومان حق مسکن کارگران به شرط تصویب هیأت دولت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدحسن هفده‌تن  در پاسخ به این پرسش که نتیجه افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران بر اساس مصوبه پایان سال 93 و همچنین سال 94 کارگران سرانجام چه شد، اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری این موضوع است.

    وی افزود: تصمیم گیری در مورد افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن در اختیار هیأت دولت بوده و از اختیار وزارت کار خارج است.

    هفده‌تن از پیشنهاد هیأت دولت مبنی بر کاهش 10 هزار تومانی حق مسکن کارگران خبر داد و گفت:‌ این پیشنهاد با مخالفت وزارت کار مواجه شد، چرا که 20 هزار تومان رقم ناچیزی است که باید به کارگران پرداخت شود.

    معاون روابط کار وزیر کار با بیان اینکه آقای ربیعی قول داده است که این مساله تصویب شود، گفت:‌ مجموعه وزارت کار در تلاش است، تا علاوه بر پیگیری دیگر مطالبات کارگران، افزایش 20 هزار تومانی را نیز همچنان دنبال کند.

    وی در پاسخ به این سوال که در صورت تصویب افزایش 20 هزار تومانی در هیأت دولت از چه زمانی در فیش حقوقی کارگران لازم‌الاجرا خواهد بود،‌ گفت: هر زمان که این مصوبه در سال 95 تصویب شود، پرداخت آن باید از ابتدای سال باشد و معوقات آن نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی