عصر بازار

مهندس فلاح فر:

زیرساخت‌های وزارت ارتباطات، بستر مناسبی برای فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران فراهم ساخته است

عصر اعتبار- زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بستر مناسبی برای فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران فراهم ساخته که بایستی باتوجه به تغییر راهبرد و ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای - تخصصی حوزه ICT و خرده بانکداری در حوزه روستائی بهره لازم را از آن ببریم.

زیرساخت‌های وزارت ارتباطات، بستر مناسبی برای فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران فراهم ساخته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهندس فلاح‌فر عضوهیأت مدیره در جلسه معارفه سیدرمضان جعفری مدیر شعب استان گلستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: مأموریت اساسی این بانک، خدمت‌رسانی در روستاها و مناطق محروم به‌عنوان بانک تخصصی حوزه ICT کشور برای کمک به اشتغال‌زائی و رونق کسب‌وکارهای خرد و متوسط است که در راستای این مهم خوشبختانه مورد حمایت جدی دولت و مجلس می‌باشد.
    وی با تشریح و تببین سیاست‌‌ها و اهداف بانک در حوزه روستائی و تأکید بر بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌های ارائه خدمات ارزی اظهارداشت: ارتقاء سطح خدمت‌رسانی، تسهیل در فرآیند عملیات بانکی روستائیان و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در مناطق روستائی، ارائه کارت اعتباری به هموطنان، تأمین مالی زنجیره کالا و خدمات، ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ها در حوزه‌های IT و ICT را بیش از گذشته مدنظر داریم.
    محمدرضا رحیمی مدیرامور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از برنامه‌های این حوزه بر راه‌اندازی و ارائه خدمات و حوالجات ارزی و توجه ویژه به مشتریان تأکید کرد.
    همچنین محمود شیردل میدر امور شعب و توسعه بازار با اشاره به رضایتمندی مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از خدمت رسانی این بانک در مناطق کم برخوردار و روستائی گفت: خدمات مذکور مطالبات هموطنان بوده و خوشبختانه رضایتمندی هموطنان را نیز در پی داشته است.
    وی درخصوص نصب نرم افزار جدید بانک گفت: برنامه‌ریزی‌هائی جهت راه اندازی و بهره برداری از آن صورت گرفته که تا پایان سال‌جاری عملیاتی خواهد شد.
    گفتنی است: در ابتدای این مراسم حمیدرضا احمدپورشهری مدیر پیشین استان، گزارشی از عملکرد استان ارائه و سپس جعفری سرپرست جدید استان نیز به تبیین اهداف و برنامه های خود پرداخت.
    شایان ذکر است: در پایان این مراسم حکم انتصاب جعفری به سمت سرپرست مدیریت شعب استان به وی اعطا و با اهداء لوح از زحمات احمدپورشهری قدردانی به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو