عصر بازار

تقدیر عضو هیات مدیره بانک سرمایه از بازیکنان فوتسال این بانک

عصر اعتبار- تیم فوتسال بانک سرمایه پس از کسب رتبه سوم در رقابت های جام آسان پرداخت و اهدای جایزه خود به موسسه خیریه محک، از سوی عضو هیات مدیره این بانک مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر عضو هیات مدیره بانک سرمایه از بازیکنان فوتسال این بانک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تیم فوتسال این بانک که جایزه خود را به عنوان تیم سوم مسابقات جام آسان پرداخت به موسسه خیریه محک اهدا نموده بود، از سوی دکتر بهمن خادم، عضو هیات مدیره و معاون مالی مدیرعامل بانک سرمایه مورد تقدیر قرار گرفت.

    در این مراسم دکتر خادم ضمن تشکر از زحمات اعضای تیم فوتسال در زمینه ورزش و افتخار آفرینی در این حوزه اظهار داشت: با این عمل خیرخواهانه ای که انجام دادید مسئولیت سنگینی متوجه شماست و این انتظار از شما می رود که هم در ورزش و هم در امر کار با دقت و تلاشی مضاعف نام بانک سرمایه را پرآوازه کنید.

    عضو هیات مدیره بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح وضعیت فعلی بانک بیان داشت: با تلاش‌ها و اقداماتی که صورت گرفته است، دریای کار و حرکت بانک سرمایه دیگر متلاطم و طوفانی نیست و شرایطی به وجود آمده است که بتوانیم در ساحل آرامش و اعتماد سرمایه‌گذاران، مشتریان و سهامداران بانک، گام‌های اساسی برای رشد و توسعه خدمات آن برداریم.

    شایان ذکر است در پایان مراسم، دکتر خادم با اهدای لوح یادبود و هدایایی از بازیکنان تیم فوتسال بانک سرمایه تقدیر به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی