عصر بازار

سرقت از ۷ آپارتمان در ۲ ساعت

عصر اعتبار- ۲ ساعت زمان کافی بود تا دزدان حرفه‌ای پس از ورود به ساختمانی در خیابان میرداماد به همه ۷ واحد آنجا دستبرد بزنند.

سرقت از ۷ آپارتمان در ۲ ساعت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از همشهری آنلاین، این اتفاق پنجشنبه شب و زمانی رخ داد که ساکنان ساختمان در خانه حضور نداشتند. یکی از آنها که سارقان حدود 35میلیون تومان اموال با‌ارزش از خانه‌اش سرقت کرده‌اند گفت: حدود ساعت 9شب بود که همراه همسرم خانه را ترک کردیم تا در خیابان‌ها دوری بزنیم و شام بخوریم.

    2 ساعت بعد وقتی برگشتیم، با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم. در همه واحدهای ساختمان تخریب شده بود و همسایه‌هایی که دقایقی قبل از ما رسیده بودند می‌گفتند که دزدان وارد ساختمان شده و به همه واحدها دستبرد زده‌اند.

    مرد جوان ادامه داد: با اینکه تمامی واحدها در ضد‌سرقت داشتند، اما عجیب اینکه سارقان به‌راحتی همه درها را تخریب کرده و وارد خانه شده بودند. آنها علاوه بر سرقت تلویزیون، گاوصندوقی را که در خانه داشتم، تخریب کرده و همه پول‌ها، دلارها و طلاهای داخل آن را دزدیده بودند. دزدان در بقیه واحدها هم با همین شگرد عمل کرده و همه اموال با ارزش را دزدیده بودند و حدود 300میلیون تومان اموال با ارزش از واحدهای ساختمان سرقت کرده و متواری شده بودند. براساس این گزارش، با اطلاع پلیس از این سرقت عجیب، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تحقیقات برای یافتن ردی از سارقان آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی