عصر بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خبر داد:

کشف جواهرآلات تقلبی در کرج

عصر اعتبار- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف سنگ و جواهرآلات تقلبی که توسط یک تبعه هندی در شهرستان کرج به مردم عرضه می شد، خبر داد.

کشف جواهرآلات تقلبی در کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اکبر مختاری در گفتگویی با اشاره به صدور حکم برای چهار پرونده البسه دست دوم در استان، اظهار کرد: حکم معدوم کردن و به آتش کشیدن این لباس ها در کوره های ویژه ای در استان تهران اجرا شد.

    مختاری ارزش ریالی این چهار پرونده البسه دسته دوم را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد.

    وی در ادامه از کشف سنگ های قیمتی و جواهرآلات قاچاق در شهرستان خبر داد و گفت: این سنگ ها از نوع زُمرد و یاقوت بود که ارزش این کالاها در برآورد اولیه حدود سه میلیارد ریال تخمین زده شد.

    مختاری اضافه کرد: پس از کارشناسی سنگ هایِ کشف شده محرز شد که درجه یک نیستند و ارزش ریالی آنها یکصد میلیون ریال اعلام شد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تاکید کرد: یک تبعه هندی سنگ ها و جواهرآلات تقلبی را با یک دستگاه خودروی سواری پراید در سطح شهر به مردم عرضه می کرد.

    به گفته مختاری پس از اطلاع رسانی صنف طلافروشان شهرستان کرج، این تبعه هندی دستگیر شد.

    کشف محموله 700 میلیون ریالی سیگار قاچاق در کرج

    وی همچنین از کشف کالای قاچاق در منزل مسکونی واقع در خیابان ساسانی کرج خبر داد و افزود: عوامل انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل مورد نظر وارد شده و پس از جستجو 700 میلیون ریال سیگار قاچاق کشف شد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با تاکید بر اینکه متهم پرونده سیگارهای قاچاق روانه زندان شده است، گفت: اقدامات لازم برای پلمب محل انجام شد و زمینه انتقال کالا به تهران نیز در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی