عصر بازار

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد:

اختصاص کد تلفنی ویژه برای اهدای کمک‌های نقدی اربعین حسینی

عصر اعتبار- قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از اختصاص کد تلفنی برای اهدای کمک‌های مردمی به برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی خبر داد.

اختصاص کد تلفنی ویژه برای اهدای کمک‌های نقدی اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، جمشید گودرزی گفت: خیران، ناظران و هموطنان عزیزی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی مشارکت کنند می‌توانند با شماره‌گیری کد #1040*780* اقدام کنند.

    وی افزود: این کد USSD روی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده و امکان پرداخت روزانه حداقل 50هزار ریال و حداکثر 2میلیون ریال از طریق هر یک از خطوط اپراتورهای مذکور فراهم شده است.

    گودرزی با بیان اینکه از سال گذشته شماره حساب 1040 بانک ملی قابل پرداخت در سراسر کشور به منظور جذب کمک‌های مردمی ویژه مراسم اربعین حسینی اختصاص یافته است گفت: مبالغ واریزی از طریق شماره‌گیری کد #1040*780* نیز به‌صورت آنی به شماره حساب 1040 واریز می‌شود.

    وی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: میزبان اصلی زائران اربعین، ملت، دولت و عشایر عزیز عراق هستند که واقعا در سال‌های گذشته با تمام وجود به میزبانی از زائران پرداخته‌اند ولیکن ما هم قصد داریم در توان خود به کمک این ملت عزیز بشتابیم. 

    قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش شمار زائران و لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره عظیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ستادی به نام ستاد مرکزی اربعین با چندین کمیته تخصصی تشکیل شده است.

    وی درباره نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در برپایی مراسم اربعین اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات سال گذشته مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی را برعهده داشت که امسال دو مساله مهم اسکان و تغذیه نیز به مسئولیت ما افزوده شده است.در تلاش هستیم با همت همه همکارانمان در ستاد بازسازی عتبات عالیات ساماندهی بهتری برای ارائه خدمات داشته باشیم.

    گودرزی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بسته شدن راه حج به روی زائران، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران اربعین افزایش چشمگیری داشته باشد از این رو تصمیم گرفته شد با توان بیشتری در پذیرایی از زائران به یاری مردم عزیز عراق بشتابیم. براین اساس ستاد اربعین حسینی، اسکان 700هزارنفر در روز در شهرهای زیارتی، مرزها و مسیرهای بین راهی را به‌منظور کمک به مردم عزیز عراق در پذیرایی از زائران هدف‌گذاری کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی