عصر بازار

تاکید بر رعایت استانداردهای بین‌المللی بانکی و ضوابط مبارزه با پولشویی

عصر اعتبار- درجلسه اعضای هیأت مدیره و معاونین بین‌الملل بانک‌ها در بانک ملی ایران ، رعایت استانداردهای بین‌المللی و ضوابط مبارزه با پولشویی بررسی شد.

تاکید بر رعایت استانداردهای بین‌المللی بانکی و ضوابط مبارزه با پولشویی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلسه اعضا هیات مدیره ناظر بر بخش بین‌الملل ، معاونان ، مدیران ارشد بین‌الملل ، بخش‌های پولشویی و Compliance بانک‌های ملی ایران ، ملت ، سپه ، مسکن ، صادرات ایران ، کشاورزی ، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، تجارت و رفاه کارگران در ساختمان ادارات بین‌الملل بانک ملی ایران برگزار شد.

    در این جلسه آخرین وضعیت روابط کارگزاری و نیز ایجاد وحدت رویه در تعاملات با کارگزاران خارجی و رعایت استانداردها و الزامات بین‌المللی توسط مدیران ارشد بین‌الملل بانک‌های مذکور بحث و تبادل‌نظر شد.

    باتوجه به اهمیت حرکت بانک‌ها به سمت انطباق با استانداردها و الزامات بین‌المللی مقرر شد جلسات در سطوح کارشناس و مدیران ارشد به طور مستمر تداوم داشته باشد.

    همچنین مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در شعبه خیابان الوند، ازشعب تحت پوشش اداره امور شعب شمال تهران با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

    محمدرضا حسین زاده دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع،مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارائه کرد و اظهار داشت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را ببرند و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند.

    وی در ادامه باتأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی در جهت بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی