عصر بازار

ٱرش شهرکی‌کیا:

کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است

عصر اعتبار: ٱرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای اداری و معارفه مدیر جدید شعب استان خراسان جنوبی گفت: کمک به گسترش عدالت اجتماعی و رفاه جامعه به ویژه در مناطق محروم و روستائی از اهداف مهم این بانک است.

کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است
  • کمک به گسترش عدالت اجتماعی از اهداف پست بانک ایران است

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با تقدیر از اقدامات و عملکرد صورت گرفته در استان هدف از جابجای‌های صورت گرفته را ایجاد حرکت و پویایی دانست و تصریح کرد: خدمات نوین پست‌بانک‌ایران مصداق عینی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و فرامین مقام معظم رهبری در این راستا می‌باشد.
مدیر امور حراست گفت: پست‌بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه تخصصی IT و ICT در راستای اشتغالزائی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تمام تلاش خود را به کار گرفته و انتظار داریم که راستا حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سوی تمامی دستگا‌ه‌ها صورت پذیرد.
شهرکی‌کیا با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقده بین پست‌بانک‌ایران با دهیاری‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها عنوان‌کرد: تمامی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته حاصل همکاری و تلاش همه مجموعه‌هاست.
محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران نیز دراین مراسم با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده باید خدمات در روستاها را توسعه دهیم گفت: تعداد باجه‌های روستائی این بانک براساس نیاز و استانداردهای لازم ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.
وی هدف اصلی پست‌بانک ایران را کمک به مناطق محروم و روستائی برشمرد و افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست‌بانک‌ایران، ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبلغ 3هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زائی در روستاها پرداخت به کسب‌و ‌کارهای خرد و متوسط توسط این بانک پرداخت می‌شود.
علی دلگیر مدیرکل فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کریم‌پور و تبریک به احمدپور شهری و تشریح نقش و جایگاه ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور اظهارداشت: با توجه به نقش جدید پست‌بانک‌ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT بایستی همه مجموعه‌ها حمایت‌های لازم را از این بانک داشته باشیم.
وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای توسعه خدمات خود درسطح کشور دارد و قطعاً خانواده بزرگ وزارتخانه از آن بهره‌مند خواهد شد.
سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این مراسم اظهارداشت: خوشبختانه تعیین پست‌بانک‌ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و خرده‌بانکدار روستائی، فرصت بسیار خوبی را برای گسترش خدمات آن درسطح کشور و کمک به اشتغال‌‌زائی و توسعه‌ کسب‌و کارهای خرد فراهم ساخته است.
وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا از این بستر استفاده کرده و روز به روز سهم پست‌بانک‌ایران را از بازار سرمایه و اقتصاد کشور افزایش دهیم.
محمود کریم‌پور مدیرپیشین شعب استان خراسان جنوبی هم گزارشی از عملکرد شعب و دفاتر استان ارائه و احمدپور شهری مدیرجدید این استان نیز ضمن تقدیر از اعتماد مجدد مدیران ارشد به تشریح برنامه‌های خود در استان پرداخت.
گفتنی است: در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استان، مسئولان محلی، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه‌مدیریت و رواط عمومی، رؤسای شعب و کارشناسان مدیریت شعب استان برگزار شد حکم ابلاغ حمیدرضا احمدپور شهری به سمت سرپرست مدیریت شعب استان به وی اعطاء و از تلاش‌های کریم‌پور تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است: افراد مذکور پیش از این مراسم از شعب مرکزی و خاوران بیرجند و باجه‌های نمایندگی بانکی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، دستگرد و روستای چهکند بازدید و ضمن گفتگوی صمیمی با کارکنان این باجه‌ها بر ایجاد وفاق، همدلی و تلاش بیشتر جهت پیشرفت امور جاری بانک تأکید کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی