عصر بازار

با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم

دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان گروه اقتصادنوین برگزار شد

عصر اعتبار- همزمان با پانزدهمین سالروز تاسیس بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم، دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان گروه اقتصادنوین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و قهرمانان این دوره معرفی شدند.

دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان گروه اقتصادنوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در گروه آقایان که با حضور 18 تیم برگزار شد، شرکت "خدمات و پشتیبانی" برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی و تیم منطقه پنج استان‌ها در این دوره به مقام دوم دست یافت.
    در دومین دوره مسابقات والیبال آقایان بانک اقتصادنوین تیم پرداخت نوین به مقام سوم دست یافت و تیم والیبال منطقه هشت استان‌ها نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرد. در این دوره از مسابقات حمید رضا آقا بابایی از تیم منطقه دو استان‌ها به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
    در گروه بانوان نیز که با شرکت 10 تیم برگزار شد تیم منطقه سه استان‌ها برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم منطقه پنج استان‌ها در این دوره به مقام دوم دست یافت.
    در دیدار رده‌بندی نیز تیم معاونت طرح و برنامه و سرمایه انسانی با شکست حریف خود به مقام سوم دست یافت ضمن اینکه تیم منطقه دو استان ها نیز در مسابقات والیبال بانوان گروه اقتصادنوین عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.
    فاطمه راستگو از تیم منطقه پنج استان‌ها در مسابقات والیبال بانوان گروه اقتصادنوین عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کرد.
    دومین دوره مسابقات والیبال گروه اقتصادنوین به همت همکاران معاونت رفاهی اداره کارگزینی و رفاه بانک اقتصادنوین و تحت نظر فدراسیون والیبال برگزار شد. لازم به ذکر است در راستای ایجاد فضای رقابت سالم میان کارکنان بانک اقتصادنوین و ترغیب آنان به ورزش، تاکنون هشت دوره مسابقات فوتسال و چهار دوره مسابقات آمادگی جسمانی، سه دوره مسابقات شنا و چهار دوره مسابقه تنیس روی میز برگزار شده که این مسابقات با استقبال کارکنان این بانک همراه بوده است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی