عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران خطاب به کارکنان این بانک

عصر اعتبار- ​سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی خطاب به کارکنان این بانک ضمن تاکید بر ضرورت همگرایی و افزایش بهره وری، استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت ها برای نقش آفرینی بیشتر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد ارزش افزوده موثرتر برای سهامداران و مشتریان را خاطر نشان کرد.

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران خطاب به کارکنان این بانک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام بشرح زیر می باشد:
    همکاران عزیز و ارجمند،
    خداوند منان را شاکرم که فرصت حضور در جمع خانواده بزرگ بانک صادرات را برای بنده فراهم نموده است. این گونه فرصت ها برای هر انسانی نادر و مایه خرسندی و افتخار برای بنده می باشد. تعیین سال ١٣٩٥ به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی" از سوی رهبر معظم انقلاب و ابلاغ شعار "اقدام و عمل" جهت اجرای این سیاست راهبردی، وظیفه خطیری را بر دوش کلیه مدیران و فعالین عرصه اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی نهاده است.
    در این میان، تلاشگران عرصه پول و بانک به واسطه جایگاه حساس خود در اقتصاد کشور، وظیفه سنگین تری خواهند داشت. ناگفته پیداست که شبکه عظیم بانک صادرات ایران و کارکنان خدوم و زحمتکش آن چه نقش بی بدیلی در این عرصه ایفا می نمایند. ایفای این نقش حساس الزاماتی داشته که بسترهای آن در شبکه گسترده بانک ما وجود داشته و کمبودهای احتمالی نیز به همت والای شما عزیزان، محل نگرانی نخواهد بود. اعتقاد دارم حضور بنده در این شبکه گسترده در آستانه قبول مسئولیت هدایت یک بانک خصوصی، مشیت الهی و صرفاً یک تکلیف شرعی در ادامه افتخار خدمت در بانکهای دولتی قبلی بوده و به هر حال در پذیرش این مسئولیت، پس از عنایات ایزد سبحان، مستظهر به همکاری و دلگرمی شما عزیزان می باشم.
    رجاء واثق دارم جز با همدلی و همراهی شما سرچشمه مقصود هویدا نخواهد شد.
    با بررسی های انجام شده، برنامه های ذیل را در جهت تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و ارزش آفرینی برای سهامداران مدنظر قرار داده ام:
    الف) افزایش کارایی و سودآوری شعب و شرکت های زیرمجموعه بانک
    ب) افزایش توان تخصصی همکاران
    ج) اهتمام جدی به رعایت بهداشت اعتباری و پیگیری وصول مطالبات بانک
    معتقدم در مسیر فوق همگی ما امانتداران نظام، سهامداران بانک و همچنین وکیل سپرده گذاران می باشیم. انجام مسئولیت های امانتداری و وکالت می طلبد با سرلوحه قراردادن تعهد، شفافیت، سلامت و صداقت، بهترین مساعی خود را جهت نیل به اهداف مذکور با به کارگیری مفاهیم حاکمیت شرکتی به کار گیریم.
    بدیهی است یکی از اصول اساسی ارزیابی همکاران عزیز، میزان موفقیت آنان در وصول مطالبات، حفظ و جذب  منابع و  مولدسازی دارایی ها  می باشد.
    ضمناً اینجانب همواره پذیرای انتقادات و نظرات کارگشا و سازنده شما همکاران عزیز بوده و علیرغم فاصله جغرافیایی، همواره در کنار همکارانی خواهم بود که در این مسیر گام برمی دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی