عصر بازار

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل:

سهم صندوق پس‌انداز کارکنان بیمه دانا واریز می شود

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: سهم آن دسته از پرسنل که دارای سپرده در صندوق پس‌انداز کارکنان بیمه دانا بوده‌اند، به همراه اصل و سود این منابع امروز به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سهم صندوق پس‌انداز کارکنان بیمه دانا واریز می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بیژن صادق با اشاره به اینکه این صندوق در زمان دولتی بودن شرکت بیمه دانا بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران  در تاریخ 81/12/17 ایجاد شده بود، گفت: منابع این صندوق در اجرای تبصره 1 ماده 59 آئین نامه اداری و استخدامی مشترک شرکتهای بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایرانبوده است.

    وی ادامه داد: اواسط سال 83 پس از انحلال صندوق پس انداز کارکنان صنعت بیمه، صندوق کارکنان بیمه دانا به این شرکت منتقل شد.

    به گفته صادق، منابع این صندوق در دوره‌های مختلف با ارقام متفاوتی سپرده‌گذاری شده بود که بیشترین رقم دریافتی سود سپرده از بانک‌ها در سه سال اخیر با اتخاذ تصمیمات مناسب و تعاملات صورت گرفته با شبکه بانکی با اخذ نرخ حداکثری محقق شده است.

    وی منابع صندوق پس‌انداز کارکنان بیمه دانا را با احتساب سود بانکی سپرده‌ی آن، بیش از 90 میلیارد ریال عنوان کرد که بر اساس سهم هر کدام از پرسنل، تسهیم شده‌ و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

    نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا تاکید کرد: محاسبات تسهیم این منابع، بر اساس مانده تا پایان تیرماه سال‌جاری شامل اصل سپرده و سود متعلقه و مانده موجودی هر کدام از پرسنل تا پایان زمان یاد شده به هر کدام تخصیص داده شده است و با توجه به اینکه شرکت دیگر دولتی نیست، به حساب پرسنل واریز و پرونده‌ی آن بسته می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی