عصر بازار

نشست راهبردی بیمه دانا برای وصول مطالبات

عصر اعتبار- کمیته راهبردی وصول مطالبات در جلسه ای با نمایندگان مدیران فنی ستاد، بر ایجاد هماهنگی لازم بین مدیریت های فنی با این کمیته به منظور ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در وصول مطالبات باقیمانده از بیمه گذاران تأکید کرد.

نشست راهبردی بیمه دانا برای وصول مطالبات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور حسین یاوری، معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش، حمیدرضا علیزاده محب، مدیر امور مالی، مهناز مرادی مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات و نمایندگان مدیران فنی ستاد در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد، در خصوص نحوه اطلاع رسانی و رفتار سازمانی شرکت با بیمه گذارانی که مطالبات معوق دارند، بحث وتبادل نظر شد.

    معاون اموراستان ها و توسعه شبکه فروش در این جلسه با تأکید بر وصول بموقع مطالبات و دغدغه ای که در این خصوص وجود دارد، ضروت کنترل و نظارت بیشتر در بحث ارزیابی ریسک را یادآور شد و افزود: در این خصوص بایستی متن یا دستورالعملی تهیه و از این پس در چاپ فرم پیشنهاد بیمه نامه ها اعمال شود و تمامی شعب با استفاده از این دستورالعمل اقدام نمایند.

    وی، اصلاح الگوی تقسیط، بررسی کارنامه مالی شعب و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه نرم افزار فناوران و غیر فناوران را مورد تأکید قرار داد و با ارائه گزارشی از وضعیت مطالبات شرکت، خواستار توجه بیشتر و مضاعف کارکنان به این مقوله مهم شد.

    حمیدرضا علیزاده محب، مدیر امور مالی نیز با تأکید بر اهمیت هماهنگی و تعامل لازم بین کمیته وصول مطالبات با مدیریت های فنی، خواستار افزایش تلاش همکاران برای وصول مطالبات شد و افزود: ابعاد فنی این مسئله باید بصورت شفاف برای کلیه شعب توضیح داده شود.

    وی همچنین تولید مستندات فنی و مالی برای پیگیری وصول مطالبات را از ضروریات این بحث عنوان کرد.

    در ابتدای این نشست مهناز مرادی، مشاور مدیر عامل و دبیر کمیته وصول مطالبات ، هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی لازم بین این کمیته و مدیریت های فنی ستاد و صف عنوان کرد و افزود: برخی از مطالبات شرکت مربوط به حوزه فعالیت های جاری است که در حوزه فناوران صادر شده و برخی نیز مربوط به سایر نرم افزارهای شرکت است که سنواتی شده و ضرورت دارد شعب نسبت به تعیین تکلیف آنها سریع تر اقدام کنند.

    وی افزود: از اول شهریور ماه سال جاری، زمان تعیین شده برای کنترل سررسید اقساط در نرم افزار فناوران کاهش یافته و واحدهای صدور مکلفند موارد را بررسی و مجوزهای لازم را از حوزه های ستادی مربوطه اخذ کنند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو