عصر بازار

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)

عصر اعتبار: حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱:۰۰
  • امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دراین جلسه که جمعی از مسئولان ارشد بانک و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز درآن حضور داشتند، حسین زاده طی سخنانی اظهار داشت: از زمان تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک ملی ایران در کنار آن بوده واین دو سازمان دوشادوش یکدیگر پیش رفته‌اند و این برای بانک ملی ایران یک افتخار است.
وی افزود: مسئولیت کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمتگزاری به اقشار محروم جامعه است و بانک ملی ایران نیز که متعلق به تک‌تک مردم ایران و نظام جمهوری‌اسلامی است به خود می‌بالد که در کنار این کمیته به ملت شریف و بزرگ ایران ارائه خدمت نماید.
مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما در بانک ملی ایران با عشق ‌و علاقه کارهای مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) را انجام می‌دهیم و به این کار به عنوان یک وظیفه نگاه نمی‌کنیم بلکه آن را ذخیره و ثوابی می‌دانیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده است که بتوانیم گره از کار نیازمندان بگشاییم.
حسین‌زاده در پایان گفت: بانک ملی ایران خود را با کمیته امداد امام خمینی(ره) عضو یک خانواده می‌داند و برای انجام اقداماتی که موفقیت این کمیته را در پی داشته باشد، آمادگی داریم.
در ادامه این جلسه فتاح گفت: کار با ارزش بانک ملی ایران در قبال کمیته امداد امام خمینی(ره) تجربه بسیار موثر و مفیدی است که می‌تواند الگوی بقیه بانک‌ها و موسسات قرار بگیرد و انصافاً در این شرایط حساس کشور، کار بانک ملی ایران در جهت کمک به  نیازمندان ارزشمند و قابل تقدیر است.
فتاح گفت: سال گذشته از مجموعه بانک‌ها یک هزار و 250 میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت شده است که در این میان بانک ملی ایران بیشترین کمک را با اعتبار 290 میلیارد تومان داشته است و این مبلغ حدوداً به 35 هزار مددجو ارائه شد که متوسط مبلغ داده شده کمتر از 10 میلیون تومان بوده و عمدتاً به صورت وام اشتغال پرداخت شده است.
وی افزود: با اجرای تعهد 300 میلیارد تومانی بانک ملی ایران در سال 95 افراد نیازمند بیشتری بهره‌مند می‌شوند و گره از کار گرفتاران بسیاری گشوده می شود و مطمئن باشید که این کار ثواب اخروی و دنیوی برای این بانک خواهد داشت.
فتاح ادامه داد: امیدواریم امسال وضعیت بهتری حاصل شود و بتوانیم بیش از گذشته درخدمت محرومان و نیازمندان باشیم و شما مطمئن باشید که برکت کارتان نتیجه همان اعمال خیر و کمک به نیازمندان است و این کمک‌ها به ارتقای جایگاه بانک ملی ایران کمک خواهد کرد.
برات کریمی عضو هیاًت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه گفت: تا‌کنون رابطه بسیار خوب و نزدیکی بین بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود داشته است و از این پس  نیز آمادگی داریم که حتی بیشتر از آن تکالیفی که دولت برعهده ما گذاشته است؛ درخدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) باشیم.
گفتنی است کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک ملی ایران به عنوان دو نهاد تاًثیرگذار در کشور از سابقه همکاری طولانی و مفیدی برخوردارند که انتظار می‌رود با امضای این تفاهمنامه به سطح بالاتری ارتقا پیدا کند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو