عصر بازار

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- بانک ملی امسال متعهد به پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد شده است.

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهندس سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد و محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران به منظور تسهیل و تسریع در ارائه تسهیلات به مددجویان واجد شرایط تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

    مهندس فتاح با بیان ینکه بانک ملی در پرداخت و میزان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رتبه نخست در بین دیگر بانک های عامل را به خود اختصاص داده است،گفت: تعامل و همکاری بانک ملی با این نهاد موجب شده است که سقف تسهیلات پرداختی در سال جاری به  300 میلیارد تومان افزایش یابد. سال گذشته تعهد بانک ملی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی 270 میلیارد تومان بوده است که با 10 درصد افزایش 290 میلیارد تومان به 30 هزار نفر از متقاضیان تسهیلات ارائه داد.

    مهندس فتاح ضمن تشکر از همراهی و همکاری مطلوب بانک ملی در ارائه تسهیلات به جامعه هدف کمیته امداد افزود: بانک ملی طی پنج سال گذشته یکهزار و  200میلیارد تومان تسهیلات اشغالزایی  پرداخت کرده است که موجب خروج یکصد هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد شده است.

    وی با اشاره راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد این نهاد گفت: کمیته امداد با افتتاح 36 صندوق قرض الحسنه در سال جاری قصد دارد با بهره مندی از جذب مشارکت های مردمی و نیات خیرخواهانه آنان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشکلات جامعه هدف خود را کاهش دهد که در همین راستا همزمان با دهه کرامت صندوق قرض الحسنه امداد در تهران و چهار استان دیگر افتتاح شد.

    مهندس فتاح، با بیان اینکه این نهاد بازوی اجرایی نظام در امر ایجاد اشتغال مددجویان است افزود: کمیته امداد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانکهای عامل به منظور توانمند سازی و خوداتکایی آنان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت پنج ساله ارائه می دهد بطوری که سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه برای مددجویان 150میلیون ریال است.

    محمد رضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان الگوی موفق اشتغالزایی در کشور است گفت: بانک ملی آمادگی این را دارد که بیشتر از تعهد و سهمیه خود به مددجویان کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی آنان تسهیلات پرداخت کند چرا که مددجویان کمیته امداد کمترین معوقات بانکی را دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو