عصر بازار

«بانک سرمایه» نامی ماندگار در ورزش حرفه ای خواهد شد

عصر اعتبار: لیبروی پرافتخار تیم والیبال بانک سرمایه تنها آسیایی است که کاپ بهترین بازیکن جام جهانی را در ویترین افتخارات خود دارد. وی با اینکه به طور ناباورانه از تیم اعزامی به المپیک ریو خط خورد اما معتقد است، پیروزی ایران موفقیت کل جامعه والیبال کشور است؛ وی در این ارتباط به سرمایه کلاب گفت، اگر چه آرزو داشتم به المپیک بروم اما از صمیم قلبم برای موفقیت تیم ملی دعا کردم

«بانک سرمایه» نامی ماندگار در ورزش حرفه ای خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰
  • “بانک سرمایه” نامی ماندگار در ورزش حرفه ای خواهد شد
  • “بانک سرمایه” نامی ماندگار در ورزش حرفه ای خواهد شد
  • «بانک سرمایه» نامی ماندگار در ورزش حرفه ای خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ظریف که یکشنبه شب به همراه تیم بانک سرمایه راهی میانمار محل برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا شد پیش از این سه مرتبه جایزه بهترین لیبروی آسیا را هم به خود اختصاص داده است و از نظر وی تیم بانک سرمایه شانس اول قهرمانی می باشد چرا که در همه پست ها تکمیل است و کم و کسری ندارد. لیبروی خوب تیم بانک سرمایه مشکل تیم را در دو سه روز اول سفر به میانمار و خستگی احتمالی بعضی از بازیکنان المپیکی عنوان کرد و در خصوص جایگاه والیبال ایران تاکید داشت؛ سطح والیبال ایران بالاتر از آسیا می باشد و باید تلاش کرد و این برتری را بار دیگر در این مسابقات به اثبات برسانیم. به گفته وی، باشگاه بانک سرمایه سازماندهی خوبی دارد و سال به سال شرایط حرفه ای تری پیدا خواهد کرد و در آینده یک نام ماندگار در والیبال حرفه ای ایران و آسیا خواهد شد.

گفتنی است تیم والیبال بانک سرمایه که برای شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا به میانمار سفر کرده است عصر امروز سه شنبه مورخ 2 شهریور ماه ساعت 18:30 به وقت محلی و 16 به وقت تهران با تیم آلتای قزاقستان بازی دارد و با وجود سفر طولانی که داشته است، یک جلسه تمرین بانشاط را با حضور تمامی بازیکنان صبح امروز در میانمار برگزار کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی