عصر بازار

نوبخت:

اصلاحیه بودجه ۹۵باعث افزایش رشد اقتصادی و اشتغال می شود

عصر اعتبار- سخنگوی دولت اصلاحیه بودجه ۹۵ را باعث افزایش رشد اقتصادی و اشتغال دانست و خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تصمیم امروز شما در تصویب این لایحه باعث افزایش رشد اقتصادی و اشتغال می شود.

اصلاحیه بودجه ۹۵باعث افزایش رشد اقتصادی و اشتغال می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت که به عنوان نماینده دولت در دفاع از لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، افزود: تصمیم امروز شما در تصویب این لایحه باعث رفع نگرانی پیمانکاران در طرح های عمرانی و امیدوار شدن و جبران زحمات کشاورزان می شود و این حجتی است که بر ما و شما تمام است.
    وی اظهارداشت: این فرصت فراهم است تا دولت را موظف کنید در فاصله کوتاهی نسبت به تادیه این بدهی ها و بازپرداخت آن اقدام کند و شما شاهد رونق طرح های تولیدی و عمرانی و رفع نگرانی بخش کشاورزی باشید.
    سخنگوی دولت گفت: از مجلس به دلیل موافقت با فوریت رسیدگی به این لایحه بسیار مهم قدردانی می کنم.همچنین از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات نیز قدردانم که در یک همکاری و رایزنی کارشناسی ، آنچه اکنون برای تصویب تقدیم شما شد را فراهم کردند.
    نوبخت اظهارداشت: امروز همه شما نمایندگان در یک عبارت کلی «اقدام و عمل»، سیاست های اقتصاد مقاومتی را از دولت مطالبه می کنید و از تاخیر پرداخت مطالبات کشاورزان گلایه و تاکید کردید نسبت به پرداخت مطالبات گندم کاران اقدام کنیم.
    وی ادامه داد: همچنین از مطالبات پیمانکاران در طرح های عمرانی اظهارنگرانی کردید. شما نمایندگان امروز با حجم قابل توجهی از مراجعات جوانان به ویژه تحصیلکردگان نیازمند شغل، مواجه هستید.
    رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: همانطور که می دانید استخدام 19 هزار نفر در سال، مشکل جوانان را حل نمی کند بلکه باید فرصت های شغلی از طریق واحدهای تولیدی که غیر فعال و راکد هستند، ایجاد شود.
    نوبخت افزود: تصمیم امروز شما در تصویب این لایحه کمک می کند تا بتوانیم با رفع مشکلات نظام بانکی، از مسیر قانونی نسبت به تادیه مطالبات آنها و توانمند کردنشان در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در اقصی نقاط کشور کمک کنیم.
    وی ادامه داد: تصویب امروز شما کمک می کند در مدت کوتاه تمامی مطالبات گندمکاران و پیمانکاران را پرداخت کنیم.
    معاون رئیس جمهوری گفت:همچنین مطالبات بیمارستانهای مختلف که برای پذیرا شدن مراجعان و بیماران به دلیل بدهی های انباشته شده سازمان بیمه سلامت، مشکل دارند، تادیه می شود.
    نوبخت اضافه کرد: هیچ یک از طرح ها و لوایح و تصمیمات گذشته به میزان تصمیم امروز مجلس نمی تواند باعث حل این مشکلات و افزایش رشد اقتصادی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو