عصر بازار

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

۴۵۰ واحد مسکن مهر در فارس تحویل داده می شود

عصر اعتبار- مدیرکل بنیاد مسکن فارس از تحویل ۴۵۰ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

۴۵۰ واحد مسکن مهر در فارس تحویل داده می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، عطا الله زمانی با تشریح طرح های قابل افتتاح در هفته دولت و برنامه های اجرا شده در حوزه عمران روستایی ، بهسازی و توسعه مسکن روستایی ، بازسازی واحد های آسیب دیده در حوادث و مسکن مهر ، ارائه خدمات دراین حوزه ها را زمینه ساز محرومیت زدایی بیشتر و ارمغان دولت تدبیر و امید دانست .

    وی افزود: در هفته دولت امسال بخشی از طرح های عمرانی بنیاد مسکن با حضور آیت الله رسولی محلاتی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مهندس تابش ریاست بنیاد مسکن کشور به بهره برداری رسید ، افتتاح این طرح ها افق جدیدی فرا روی توسعه و عمران روستایی و توسعه مسکن شهری گشود و بخش قابل توجهی از مردم از خدمات ارائه شده در حوزه مسکن مهر بهره مند شدند.

    مدیر کل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: درهفته دولت سال جاری در تعداد 113 روستا ،با توجه به انقلاب عمرانی که با اعتبارات قیر یارانه ای در استان فارس انجام شد در 20 شهرستان استان فارس طرحهای هادی و توسعه و عمران روستایی با 64 هزار و 240 میلیون ریال اعتباراستانی و 121 هزار و 53 میلیون ریال اعتبار ملی اجرا شده که 33 هزار 775 خانوار از خدمات آن بهره مند شده اند.

    زمانی تصریح کرد: طرحهای ویژه بهسازی مسکن روستایی نیز در 29 شهرستان استان فارس از سوی بنیاد مسکن با دو هزار و 769 میلیارد و 575 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که بهره برداری از آن 9 هزار و 558 خانوار است که دارای خانه های مقاوم شدند.

    وی اجرای طرح های بازسازی واحدهای حوادث غیرمترقبه را از دیگر خدمات دولت و بنیاد مسکن به مردم دانست و گفت : این طرح ها در 29 شهرستان استان فارس در قالب بازسازی یک هزار و 659 واحد اجرا شده و 606 میلیارد و 620 میلیون ریال صرف اجرای آن شده است، اعتبارات این حوزه از محل آورده متقاضیان، وام بلا عوض روستایی و تسهیلات شهری و روستایی اجرا شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن فارس همچنین اجرای هشت پروژه مسکن مهر با تعداد 450 واحد مسکونی در هفته دولت را از دیگر خدمات ارائه شده در آستانه این هفته ذکر کرد و گفت : این طرح ها در سه شهرستان استان فارس اجرا شده و در قالب آن 450 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد ، مجموع اعتبارات هزینه شده در این حوزه 360 میلیارد ریال است .

    زمانی همچنین با اشاره به عملکرد بنیادمسکن فارس در خصوص صدور مالکیت خانه های روستایی، گفت: با همکاری سازمان ثبت اسناد واملاک استان تاکنون بیش از 245 هزار جلد سند در استان فارس صادر وتعداد 3868 جلد سند نیز در دست اقدام سال جاری است.

    وی با بیان اینکه دربسیاری از طرح های عمرانی و توسعه که بنیاد مسکن دراستان انجام داده مشارکت خیرین و نیکوکاران فراوان است، گفت : در مجموع 45 هزار و 442 خانوار از خدمات طرح های هفته دولت که از سوی بنیاد مسکن اجرا شده بهره مند می شوند و سه هزار و 921 میلیارد و 488 میلیون ریال در این حوزه اعتبار هزینه و سرمایه گذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی